خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس جمهوری فدرال آلمان در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی:

روابط اقتصادی در سایه صلح افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۰۹

نایب رییس مجلس جمهوری فدرال آلمان، گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران در ۵ + ۱ هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و درها و پنجره‌های سیاسی برای همیشه باز باشد چرا که مناسب بودن روابط سیاسی به بهبود روابط اقتصادی نیز منجر خواهد شد.

نایب رییس مجلس جمهوری فدرال آلمان، گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران در ۵ + ۱ هرچه سریع تر به نتیجه برسد و درها و پنجره‌های سیاسی برای همیشه باز باشد چرا که مناسب بودن روابط سیاسی به بهبود روابط اقتصادی نیز منجر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، خانم ' کلاودیا روت ' جمعه شب در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی افزود: نظرات و ایده‌های بسیاری در دنیا وجود دارد که گاها موجب بروز مشکلاتی می‌شوند، اما باید با گفتگو دیوارها را از میان برداریم و در صلح و آرامش زندگی کنیم.

خانم روت که در سفری پنج روزه در ایران به سر می‌برد، از بازدیدش از دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: متاسفانه وضعیت این دریچه بسیار غم انگیر است و این موضوع یک فاجعه زیست محیطی است و همه کشورها باید برای رفع این مشکل همکاری کنند.

وی اضافه کرد: آلمان آماده هرگونه همکاری دراین زمینه است و ابتکار عملی که در این خصوص در آلمان شکل گرفته و تشکیل انجمن دوستان دریاچه ارومیه در این کشور نشان دهنده اهمیت این موضوع نزد دولت و ملت آلمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز