خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون کشتی کشور:

تبریز میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۳۰

برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری در شهر تبریز یک فرصت بسیار ویژه برای کشتی گیران این استان است تا خود را نشان دهند و چهره‌های شاخص در این استان به جامعه کشتی معرفی شوند. / با برنامه‌ریزهای و بررسی عملکرد ورزش کشتی کشور یک برنامه‌ریزی خوب و منظم تا سال ۱۴۰۵ را تعیین کرده‌ایم و سند این برنامه‌ریزی هم طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رئیس فدراسیون کشتی کشور اعلام کرد: شهر تبریز به دلیل بالا بودن جایگاه و ظرفیت‌های ورزشی سال آینده میزبان مسابقات بین‌المللی بزرگ کشتی خواهد بود که امیدواریم برگزاری چنین مسابقاتی باعثارتقاء و افزایش سطح کشتی استان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا رسول خادم در مجمع عمومی سالیانه هیأت کشتی آذربایجان شرقی در تبریز اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین‌المللی و کشوری در شهر تبریز یک فرصت بسیار ویژه برای کشتی گیران این استان است تا خود را نشان دهند و چهره‌های شاخص در این استان به جامعه کشتی معرفی شوند.

وی افزود: تبریز با پرورش ورزشکاران بزرگی همانند پرویز هادی نشان داده است نقش بسیار بالای در پرورش و معرفی کشتی گیران داشته است که این نیز افتخار به سایر بزرگی برای این شهر است.

خادم تصریح کرد: ورزش کشتی یکی از اصلی‌ترین ورزش‌های کشور ایران است و باید اهمیت بیشتری به این رشته ورزشی بدهیم تا ورزشکاران ما مثل همیشه پیشتاز باشند تا سایر ورزشکار این رشته را الگوی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزهای و بررسی عملکرد ورزش کشتی کشور یک برنامه‌ریزی خوب و منظم تا سال ۱۴۰۵ را تعیین کرده‌ایم و سند این برنامه‌ریزی هم طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز