خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی قهرمانی پرویز هادی در مسابقات پهلوانی کشور را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۰۲

اداره کل ورزش و جوانان سریعا نسبت به برنامه ریزی برای تجلیل از آن قهرمان اقدامات لازم در یکی از زورخانه های شهر تبریز معمول دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی کسب عنوان پهلوانی پرویز هادی کشتی گیر آذربایجان شرقی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا متن پیام اسماعیل جبارزاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردی از خطه قهرمان پرور آذربایجان شرقی و تبریز همیشه سرافراز، پهلوان ایران عزیز اسلامی شد.

پرویز هادی قهرمان ارزشمند سنگین وزن کشتی آزاد آسیا و برنده مدال طلای اینچئون کره جنوبی که در مسابقات آسیایی اینچئون موجب به اهتزار درآمدن مقتدرانه پرچم زیبا و نواخته شدن سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران شده و دل رهبر عزیز و فرزانه و رییس جمهور محبوب را شاد و لبخند بر دیدگان مردم ایران نشاند، این بار در کشتی سنتی پهلوانی که نشات گرفته از پوریای ولی و تختی هاست اقتدار و صلابت خود را نشان داد و بعد از گذشت سال‌ها از افتخارآفرینی پهلوان عزیز و پیشکسوت استان " ایوب بنی نصرت " دل همه مردم شریف استان را شاد و موجبات افتخار برای استان ولایتمدار و قهرمان پرور آذربایجان شرقی و شهر قهرمان تبریز شد.
این موفقیت ارزشمند را به دست اندرکاران ورزش استان و جامعه ورزشی به ویژه مردم شریف آذربایجان شرقی و پهلوان ارزشمند این دیار پهلوان پرویز هادی فرزند خلف و شایسته آذربایجان و ایران عزیز اسلامی و خانواده محترم آن جوان سرافراز تبریک می گویم و از اداره کل ورزش و جوانان می‌خواهم سریعا نسبت به برنامه ریزی برای تجلیل از آن قهرمان اقدامات لازم در یکی از زورخانه های شهر تبریز معمول دارد.

اسماعیل جبارزاه - استاندار آذربایجان شرقی

گفتنی است پرویز هادی کشتی گیر ارزنده استان آذربایجان شرقی از شهر باسمنج با پیروزی در مبارزه فینال برابر حریف مازندرانی خود، صاحب بازوبند پهلوانی کشور شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز