خبرگزاری کار ایران

خانه کارگر آذربایجان شرقی سال نوی میلادی را به خلیفه کل ارامنه آذربایجان تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۹۸۰

آگاهی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شورای خلیفه‌گری ارامنه در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه کارگری و بازنشستگان را در آغاز سال نوی میلادی ضروری دانسته است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با ارسال پیامی به خلیفه کل ارامنه آذربایجان فرارسیدن سال نوی میلادی را به پیروان دین مسیحیت و به ویژه شهروندان مسیحی این استان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حاج کریم صادق زاده در این پیام خطاب به اسقف گریگور چیفتچیان ضمن ادای احترام به ساحت تمامی شهدای ارامنه و بزرگمردان پیروان دین مسیحیت آرزوی سالی توام با موفقیت، پیشرفت و صلح با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی از طرف خود و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و جامعه کارگری و بازنشستگی استان آذربایجان شرقی کرده است.

در بخشی دیگری از این پیام با اشاره به سخنان حضرت امام راحل(ره) که پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران و دستیابی به پیشرفت‌های سازنده کشورمان را، در سایه وحدت و همدلی همه هموطنان اعم از مسلمانان و دیگر اقلیت‌های دینی دانسته، آمده است: بدین لحاظ حجت بر همه ما تمام می‌شود که با محترم شمردن حقوق همه ادیان آسمانی، راه را برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم کرده و به دور از چشم کینه دشمنان با گام‌های استوارتری به پیش رویم.

در بخش دیگری از این پیام از برادری و دوستی اقلیت مسیحی در این کشور و مخصوصاً خطه آذربایجان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم یاد شده و آمده است: این برادری و دوستی اقلیت مسیحی در این کشور در سطح جهانی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است و آثار و برکات آن همچنان تداوم دارد، حسن تفاهمی که همواره مانع از چشم سوء بیگانگان به این اتحاد شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در دیگری از این پیام به عنوان نمایندگان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی از وجود کمترین شکایات و ضایع شدن حقوق کارگران از سوی مسیحیان آذربایجان نیز با افتخار یاد کرده و آورده است: این موضوع موجبات کمترین تنش و رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی ارامنه را در پی توجه به ارزش نیروهای انسانی را فراهم آورده است که امیدواریم این نگاه همچون گذشته و با توجه بیشتری تداوم یابد.

حاج کریم صادق زاده در بخش پایانی این پیام با قدردانی مجدد از همراهی مسیحیان آذربایجان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاهی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شورای خلیفه‌گری ارامنه در حوزه‌های مختلف به ویژه عرصه کارگری و بازنشستگان را در آغاز سال نوی میلادی ضروری دانسته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز