خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

مسئولیت پذیری پژوهشی، متضمن اهداف توسعه پایدار است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۴۸

پژوهشگران برتر مرکز علمی و کاربردی شهرداری تبریز تجلیل شدند.

شهردار تبریز، بر نقش تعیین کننده عزم و اراده، در روند توسعه شهر و جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مرکز علمی و کاربردی شهرداری تبریز، گفت: همسو بودن اراده انسان، با چراغ روشن پژوهش و مطالعه، چشم انداز اهداف بزرگ و آرمانی را قابل دسترس خواهد کرد.

وی افزود: رسالت دانشجویی، در هر حالت سنگین و مهم است، چرا که دانشگاه همواره باید با تقویت مسئولیت پذیری پژوهشی در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، خود را در روند اداره شهر سهیم بداند.

نجفی در عین حال خاطرنشان شد: در کنار رسالت علمی و اجتماعی دانشجویی، مدیران اجرایی نیز باید با برخورداری از روحیه مشارکت پذیری و تذکرپذیری، زمینه حضور تاثیرگذار پژوهشهای دانشجویی را در رویکردهای اجرایی فراهم کنند؛ در واقع تحقق این دو موضوع، متضمن اهداف توسعه پایدار خواهد بود.

وی به عزم شهرداری تبریز در بهره گیری از اصول پژوهشی مرتبط با برنامه های مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: امضای تفاهم نامه های متعدد علمی و پژوهشی با دانشگاه های تبریز، صنعتی شریف و تهران، به همین منظور مورد توجه شهرداری بوده و در برنامه های توسعه فضای سبز، مدیریت پسماند و سایر حوزه های عمرانی و اجرایی پیگیری می شود.

نجفی افزود: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز با برخورداری از وجهه ارزنده دانشگاهی، حامی رویکردهای پژوهش بنیان شهرداری هستند.

شهردار تبریز تاکید کرد: با مجموعه هماهنگی های صورت گرفته، سعی خواهیم کرد برنامه سال آتی شهر تبریز را بر مبنای مطالعه و در راستای ایجاد تحول و ارتقای ارزش افزوده شهر، تنظیم و ارایه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز