خبرگزاری کار ایران

فرماندار ورزقان:

توسعه ورزش همگانی خواست جامعه ورزشی از مس سونگون است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۰۰

مدیریت مس سونگون با رویکرد توجه به ورزش شهرستان ورزقان میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات هیاتهای ورزشی و زیر ساختهای ورزشی و خصوصا توسعه ورزش همگانی و روستایی باشد.

فرماندار شهرستان ورزقان گفت: توسعه ورزش همگانی و استفاده از ظرفیت های ورزشکاران و توجه به زیر ساختهای ورزشی خواست جامعه ورزشی از مس سونگون است.

به گزارش خبرنگار ایلنا وفادار در دیدار با سید محمد شرین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود: مدیریت مس سونگون با رویکرد توجه به ورزش شهرستان ورزقان میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات هیاتهای ورزشی و زیر ساختهای ورزشی و خصوصا توسعه ورزش همگانی و روستایی باشد.

وی تصریح کرد: با حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان میتوان در امضاء تفاهم نامه بین ورزش شهرستان و مجتمع مس سونگون میتوان اقدامات مناسبی را برای تجهیز اماکن ورزشی و خصوصا چمن کاری استادیوم برداشت.

وفادار توسعه ورزش همگانی را نیاز مردم و جوانان خصوصا بانوان دانست و افزود: پس از زلزله ورزقان و با پایان دوران بازسازی نیاز جوانان و عموم به ورزش همگانی بیشتر شده است و بایستی برای این امر تمهیدات لازم را اجرایی کرد.

فرماندار ورزقان در ادامه افزود: رویکرد فرمانداری شهرستان ورزقان حمایت از ورزش ورزقان بوده و استفاده از ظرفیت های ورزشی در راس امور قرار دارد.

لازم به ذکر است سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی به همراه شرفشاهی مدیر دفتر فنی این اداره کل با فرماندار شهرستان ورزقان دیدار و از سالن باستانی و سالن ورزشی چند منظوره روستای آق بلاغ بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز