خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس:

کمپ تمرین تیم‌های ملی در مراغه احداثشود

کد خبر : ۲۲۱۱۷۴

با وجود نقش مراغه در ورزش ملی، امکانات و زیرساحت‌های ورزشی این شهرستان کمتر از میانگین استان و کشور بوده به طوری که در بسیاری از دهستان‌های این شهرستان اماکن ورزشی وجود ندارد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس، احداثکمپ تمرین تیم‌های ملی در این منطقه را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی دواتگری روز شنبه در بازدید وزیر ورزش و امور جوانان از ورزشگاه پنج هزار نفری و بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی ورجوی مراغه گفت: احداثکمپ تمرین تیم‌های ملی در مراغه با توجه به قابلیت‌ها و وضعیت جغرافیایی و تاریخی این شهرستان موجب ارتقای سطح ورزش این منطقه می‌شود.

او افزود: با وجود نقش این شهرستان در ورزش ملی، امکانات و زیرساحت‌های ورزشی مراغه کمتر از میانگین استان و کشور بوده به طوری که در بسیاری از دهستان‌های این شهرستان اماکن ورزشی وجود ندارد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس درباره اینکه تمام درآمدهای اماکن ورزشی هر شهرستان بر اساس بودجه ۹۳ در آن محل هزینه می‌شود، ادامه داد: امسال در مراغه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از این محل درآمدزایی شده که انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان نسبت به هزینه این اعتبار در این شهرستان اقدام‌های لازم را انجام دهد.

دواتگری خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای زیرساخت‌های انرژی، راه دسترسی و تاسیسات مکانیکی ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان نیاز به حدود ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است که انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان نسبت به تامین این اعتبار توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس درباره ضرورت هموار کردن زیرساخت‌های ورزش برای ارتقای قدرت نرم جامعه در برابر هجمه‌های دشمنان گفت: اگر زیر ساخت‌های این عرصه در کشور تقویت شود، پیروزی‌های بیشتری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بدست می‌آید.

وی افزود: تامین تفریحات سالم جوانان از مهمترین وظایف مسوولان بوده و باید در این راستا تلاش‌های بیشتری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز