خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

در یکسال اخیر به اندازه ۱۲ سال گذشته برای متروی تبریز هزینه شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۵۴

جو اختلاف و تنش در خصوص مترو به فضای همدلی و حسن‌نیت تبدیل شده است.

رییس هیئت مدیره قطار شهری تبریز گفت: از زمان آغاز به کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز و مدیریت دکتر نجفی در شهرداری تبریز، تاکنون مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد ریال از طرف شهرداری برای پیشرفت پروژه مترو هزینه شده و این در حالی است که از زمان شروع پروژه مترو در سال ۸۰ تا آغاز دوره جدید مدیریت شهری تبریز یعنی در طول ۱۲ سال، ۲۴۰۰ میلیارد ریال صرف این پروژه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پورمهدی با اشاره به برابری اعتبار هزینه‌شده در طول یک سال اخیر با هزینه صرف شده در طول ۱۲ سال پیش از آغاز مدیریت جدید شهری گفت: این حجم از هزینه‌کرد، نشان‌دهنده عزم شهرداری و شورای اسلامی شهر برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر مترو است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات دولتی در کنار سهم شهرداری، روند راه‌اندازی پروژه متروی تبریز را شتاب خواهد بخشید.

وی با تاکید بر اولویّت‌دار بودن پروژه قطار شهری تبریز گفت: عزم مدیریت شهری در تسریع و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر مترو بارز است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که جو اختلاف و تنش در خصوص مترو، هم‌اکنون به فضای همدلی و حسن‌نیت تبدیل شده است، یادآور شد: در یک سال گذشته شهرداری اهمیت زیادی به این پروژه داده و امیدواریم با تامین دو رام دیگر از واگن‌های مترو فاز اول خط یک به زودی راه‌اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز