خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

آبدار کردن مهرانه‌رود زیبایی‌های تبریز را بیشتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۱۷

شهر، موجود زنده ای است که باید از هر لحاظ به فکر آن بود؛ توسعه شهر نیازمند یاری تمام اجزای آن است و شهرداری به تنهایی نمی تواند همه مراحل توسعه شهر را به تنهایی پیش ببرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: باساماندهی و آبدار کردن مهرانه رود به زیبایی ها شهر تبریز اضافه خواهد شد و زیبایی های تبریز مضاعف تر از گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در آیین بهره برداری از فاز نخست سامان‌دهی و آبدارکردن مهرانه رود، افزود: شهر، موجود زنده ای است که باید از هر لحاظ به فکر آن بود؛ توسعه شهر نیازمند یاری تمام اجزای آن است و شهرداری به تنهایی نمی تواند همه مراحل توسعه شهر را به تنهایی پیش ببرد.

وی افزود: فرصت خدمت و آبادانی که امروز در اختیار ما است، از در دوران های گذشته مدیریتی بی سابقه تر است؛ و امروز استاندار آذربایجان شرقی شخصا پشتیبان شهردار تبریز است تا تحول اساسی در شهر تبریز صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این نکته که به وجود آمدن فرصت طلایی خدمت در شهر تبریز را باید غنیمت شمرد، افزود: اگر در این دوره که انسجام مدیریتی و عزم مدیران جزم است پیشرفت های جهشی در تبریز صورت نگیرد، در دوره های دیگر هم این اتفاق نخواهد افتاد.
پور مهدی با تاکید بر همیاری تمامی دستگاه های دولتی با شهرداری تبریز، گفت: تمامی دستگاه های دخیل، باید در امورات مختلفی همچون اصلاح ورودی های تبریز همت کنند؛ تا در انتقال زیرساخت ها و کمک به شهرداری تبریز پیشگام باشند.

وی افزود: احیای بافت حاشیه شهر نیز نیازمند همیاری سایر سازمان های دخیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز