خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

نقش آفرینی تبریز در تاریخ کشور، بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۲۲

شهر تبریز در تمام برهه‌های تاریخی، تمام داشته‌ها و دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی خود را بدون چشم داشت و بدون کوچک‌ترین دریغ در خدمت اعتلای انقلاب اسلامی قرار داده است.

شهردار تبریز گفت: نقش آفرینی تبریز در تاریخ کشور، بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی شب گذشته در آئین افتتاح هفته نکوداشت تبریز، برگزاری این آیین را نقطه عطف ارزشمند مدیریت شهری تبریز در پیگیری موضوعات فرهنگی خواند و گفت: هفته نکوداشت تبریز، فرصت مغتنمی است که به منظور یادکرد این نقش آفرینی تاریخی و هویت فاخر شهر تبریز، مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعبیر «زمان‌شناسی» رهبر معظم انقلاب در خصوص مردم تبریز اظهار داشت: شهر تبریز در تمام برهه‌های تاریخی تمام داشته‌ها و دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی خود را بدون چشم داشت و بدون کوچک‌ترین دریغ در خدمت اعتلای انقلاب اسلامی قرار داده است.

وی ولایتمداری را ویژگی مهم ارزشی و اعتتقادی مردم تبریز خواند و گفت: این امتیاز ارزشمند در طول تاریخ پرافتخار تبریز، همواره چشمگیر بوده و منشا تحولات عمیق تاریخی در کشور بوده است.

نجفی در پایان سخنان خود از همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف فرهنگی استان در برگزاری هفته نکوداشت تبریز قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز