خبرگزاری کار ایران

با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛

آغاز به کار نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۱۱

در این نمایشگاه که تا ۲۸ شهریور در محل سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی آذربایجان برپاست مناطق سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری خواهند توانست توانمندی‌ها و ارائه عملکرد در قالب بروشور، ماکت، کاتولوگ به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

با حضور باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، و صادق نجفی، شهردار تبریز، نمایشگاه توانمندی‌های شهرداری تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با هفته نکوداشت تبریز، نمایشگاه توانمندی‌ها، عملکرد و فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تبریز عصر دیروز برپا شد.

نمایشگاه توانمندی‌ها، عملکرد و فرصت‌های سرمایه گذاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری از مورخه ۲۱ لغایت ۲۸ شهریورماه در محل سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی آذربایجان برگزار می‌شود.

با توجه به برپایی نمایشگاه پاییزه همزمان با این نمایشگاه، این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استقبال شهروندان از این موقعیت خواهد بود تا عملکرد، توانمندی و کارآیی‌ها شهرداری به مردم ارائه گردد تا مردم عزیزمان در جریان فعالیت‌های شهرداری قرار گیرند.

در این نمایشگاه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری خواهند توانست توانمندی‌ها و ارائه عملکرد در قالب بروشور، ماکت، کاتولوگ به شهروندان و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

این نمایشگاه یکی از برنامه‌های جانبی هفته نکوداشت تبریز است. هفته نکوداشت تبریز از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۷ شهریورماه در سطح شهر تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز