خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز:

هفته نکوداشت تبریز با نورافشانی‌ از ۱۰ نقطه مرتفع شهر همراهی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۶۲

پارک‌ قله، ائل‌گلی، ساختمان مرکزی شهرداری بتریز، بلوار منجم، میدان شهید فهمیده، پارک صنعت قراملک، پارک بزرگ آخمقیه، میدان ساعت، پارک مسافر و پارک آبشار، ۱۰ نقطه برگزیده‌ای هستند که در آستانه هفته نکوداشت، شاهد نورافشانی‌های متعدد خواهند بود.

دبیر هفته نکوداشت تبریز از اجرای برنامه‌های ویژه نورافشانی در مناطق ۱۰ گانه شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام احمد حمیدی در گفتکو با خبرنکاران با اشاره به اینکه این برنامه در آستانه آغاز برنامه‌های هفته نکوداشت تبریز انجام می شود گفت: پارک‌ قله، ائل‌گلی، ساختمان مرکزی شهرداری بتریز، بلوار منجم، میدان شهید فهمیده، پارک صنعت قراملک، پارک بزرگ آخمقیه، میدان ساعت، پارک مسافر و پارک آبشار، ۱۰ نقطه برگزیده‌ای هستند که در آستانه هفته نکوداشت، شاهد نورافشانی‌های متعدد خواهند بود.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش شهرداری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برای ایجاد فضایی جذاب و دل‌انگیز برای مسافران و گردشگران اشاره کرد و افزود: هفته نکوداشت تبریز فرصتی برای شناساندن ظرفیت های مختلف کلانشهر تبریز است که تا چهره خوبی از این شهر در جهان و حتی سایر نقاط کشور شناسانده شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به محوریت فرهنگ و اقتصاد در برگزاری هفته نکوداشت تبریز، گفت: برگزاری این نکوداشت فرصت تبیین عملی جهت رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد پیوند حوزه های فرهنگی و اقتصادی خواهد بود.

دبیر هفته نکوداشت تبریز با اشاره به مراسم افتتاحیه هفته نکوداشت تبریز در ۲۲ شهریور ماه از مردم تبریز خواست همانگونه که همواره میزبانی شایسته بوده‌اند در هفته نکوداشت تبریز نیز با به نمایش‌ گذاشتن فرهنگ اصیل تبریز میزبانی در خور و شأن شهرمان را از مهمانان به عمل آورند و باکمک به شهرداری در زیباسازی و تمیز نگه‌داشتن شهر تلاش نمایند.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه حضور شهروندان در برنامه های هفته نکوداشت تبریز زمینه‌ساز جلب مشارکت‌های شهروندی و دلگرمی مجموعه شهرداری در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی واجتماعی خواهد بوداز شهروندان تبریزی خواست شهرد اری تبریز را در ارایه خدمات مطلوب و برتر همانند گذشته یاری کنند.

گفتنی است: مراسم افتتاحیه هفته نکوداشت تبریز ساعت ۳۰:۲۰ امروز درپارک ائل گلی تبریز با حضور مسئولان کشوری و استانی، شهرداران خواهرخوانده تبریز و سفرای کشورهای دوست و همسایه و عموم مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، برگزارمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز