خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه‌ خودروهای قدیمی و کلاسیک در ائل‌گلی تبریز / رژه خودورهای قدیمی و کلاسیک در تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۱۹

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اتومبیل کلاسیک و قدیمی تبریز به نمایش گذاشته شده بود.

به مناسبت هفته نکوداشت تبریز و در میان استقبال گسترده شهروندان نمایشگاه‌ خودروهای قدیمی و کلاسیک در پارک ائل‌گلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ اتومبیل کلاسیک و قدیمی تبریز در معرض دید بازیدکنندگان و شهروندان قرار گرفت.

اتومبیل شورولت بلر ۱۹۵۶ از جمله قدیمی ترین ماشین های به نمایش گذاشته شده در این نمایش گاه بود.

نمایشگاه خودروهای قدیمی و کلاسیک تبریز با مشارکت هیئت اتومبیلرانی استان و همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان توسعه گردشگری، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، سازمان ترافیک و سازمان زیباسازی شهردرای تبریز در محل پارک ائل‌گلی برگزار شد و بیش از ۲۰۰ خودروی قدیمی به نمایش گذارده و مورد بازدید گردشگران، شهروندان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

همین گزارش حاکی است در ادامه برپایی این نمایشگاه خیابانهای تبریز شاهد رژه این خودروها بود.
بر اساس برنامه ریزی مسئولان برگزاری نمایشگاه این اتومبیل ها با عبور از مسیرهای خیابان ائل گلی، پل کابلی، فلکه های مخابرات، بزرگ و معلم ولیعصر، پارک پروین اعتصامی، بلوار ۲۹ بهمن، فلکه دانشگاه وارد چهارراه آبرسانی تبریز انجام شد.

رژه این اتومبیل ها سپس از مسیر خیابانهای امام خمینی، چهارراه منصور، خاقانی، دانشسرا، میدان شهدا، ارتش تا میدان ساعت تبریز ادامه یافت و در ادامه نیز این اتومبیل ها با گذر از خیابانهای ۱۷ شهریور، خیابان آزادی و چهارراه شریعتی در محل عمارت جدید شهرداری تبریز حضور یافتند.
وجود بیش از صدهها ماشین قدیمی و کلاسیک در تبریز که عمر بسیاری از آنها بیش از نیم قرن می باشد باعثگردیده است تا یکی از بهترین موزه های اتومبیل کلاسیک کشور و منطقه در تبریز و در آستانه هفته نکوداشت تبریز مورد بهره برداری قرار گیرد.

با توجه به پتانسیل بالای تبریز در زمینه حفظ و نگهداری خودروهای کلاسیک و قدیمی که برخی از آنها در عرصه ملی و بین‌المللی بی‌بدیل هستند، این برنامه، می‌تواند در ارتقاء جایگاه گردشگری تبریز و معرفی جاذبه‌های تفریحی گردشگری این کلانشهر تاریخی مؤثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز