خبرگزاری کار ایران

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:

تا سال آینده برنامه راهبردی همه دانشگاه‌ها تدوین و عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۳۴

دومین گردهمایی معاونان اداری، مالی، منابع و پشتیبانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دانشگاه تبریز برگزار شد. / در حال حاضر بودجه دانشگاه‌ها خوشایند نیست.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابراز امیدواری کرد تا سال آینده برنامه راهبردی همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تدوین و عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین امید که در دومین گردهمایی معاونان اداری، مالی، منابع و پشتیبانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور سخن می‌گفت که به مدت دو روز در دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به تدوین برنامه راهبردی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: در این راستا اخیرا از سوی وزارت علوم برنامه راهبردی پیشنهادی به تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ارسال شده است.

وی تاسیس بنیاد خیرین در دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه برای دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: بر این اساس همه دانشگاه‌ها با راه اندازی بنیاد خیرین می‌توانند از ظرفیت‌های آنان برای اتمام پروژه های خویش کمک بگیرند.

وی، واگذاری ساختمان‌ها و پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی را از دیگر اقدامات، برای کمک به رفع مشکلات دانشگاه‌ها ذکر کرد و گفت: همچنین خود دانشگاه‌ها می‌توانند با گرفتن وام از بانک ها به اتمام پروژه‌های در دست اجرا کمک کنند که این امر در صورتی مقرون به صرفه خواهد بود که آن طرح برای آنها ارزش افزوده ای داشته باشد.

امید با بیان اینکه در حال حاضر بودجه دانشگاه ها خوشایند نیست، گفت: براساس این واقعیت، باید برنامه های کلان و عمرانی دانشگاه ها برنامه ریزی و عملیاتی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز