خبرگزاری کار ایران

فاز اول شهرک صنعتی جانانلو در منطقه آزاد ارس به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۶۲

۲۷ هکتار زمین در فاز نخست این شهرک آماده سازی شده است / محدوده منفصل ۴ منطقه آزاد ارس در زمان حاضر مورد توجه خاص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی می باشد و احداثپالایشگاه با حدود ۷۰ میلیون دلار اعتبار، تنها بخشی از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این محدوده به شمار می رود.

فاز نخست شهرک صنعتی جانانلو منطقه آزاد ارس در محدوده منفصل خداآفرین این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قائم مقام سازمان منطقه آزاد ارس در مرکز خداآفرین، در آیین بهره برداری از شهرک صنعتی جانانلو با بیان اینکه پروژه شهرک صنعتی ۱۲۶ هکتاری محدوده منفصل ۳(جانانلو) دارای چهار فاز توسعه ای می باشد، گفت: ۲۷ هکتار زمین در فاز نخست آماده سازی شده است.

جعفر ملکی افزود: در مرحله نخست بخشی از زمین های محدوده فاز یک شهرک صنعتی جانانلو به تولید کنندگان فیلتر هوای خودرو، ابزارآلات کشاورزی، ورق های گالوانیزه، مبلمان خانگی و تشک های فنری با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۶۹ نفر به صورت مستقیم واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به توسعه محدوده خداآفرین و رونق فعالیت های اقتصادی موجب تحولات اساسی در فعالیت های اقتصادمحور و معیشت مردم خواهد شد.

ملکی با اشاره به موقعیت بسیار ممتاز جغرافیایی سایت ۱۶ هکتاری محدوده منفصل ۴ در قلی بگلو منطقه آزاد ارس، افزود: اراضی این سایت با کاربری های تجاری، خدماتی و به ویژه خدمات انبارداری از مهرماه ۱۳۹۳ به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی ادامه داد: محدوده منفصل ۴ منطقه آزاد ارس در زمان حاضر مورد توجه خاص تولید کنندگان و فعالان اقتصادی می باشد و احداثپالایشگاه با حدود ۷۰ میلیون دلار اعتبار، تنها بخشی از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این محدوده به شمار می رود.

ملکی تحولات سرمایه گذاری در محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس را نتیجه اصلاح مصوبه محدوده این منطقه دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز