خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز:

وب‌کیوسک‌های معرفی شهدا در گلزار شهدای تبریز نصب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۰۲

نصب وب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و معرفی شهداء در راستای ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک و نیز شهر و شهروند الکترونیک در دستور سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از نصب وب کیوسک‌های معرفی شهدا در گلزار شهدا کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرخ جلالی گفت: نصب وب کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و معرفی شهداء در راستای ایجاد بسترهای خدمات الکترونیک و نیز شهر و شهروند الکترونیک در دستور این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: با راه‌اندازی ونصب این وب‌کیوسک‌ها از این پس شهروندان، زائران قبور مطهر شهداء، خانواده‌های معظم و عموم مردم خواهند توانست به هنگام مراجعه به این آرامستان نسبت به دریافت و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص شهدای مدفون در وادی رحمت از طریق این وب‌کیوسک‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: کلیه اطلاعات مربوط به شهداء تبریز اعم از بیوگرافی و زندگی‌نامه، بلوک، قطعه و ردیف قبور مطهر شهداء، تصاویر، وصیت‌نامه‌ها و دیگر اطلاعات مربوط به این اسطوره‌های ایثار و مقاومت در وب‌کیوسک‌های مذکور گنجانده خواهد شد تا زائران به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

جلالی در عین حال از عموم شهروندان، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و وابستگان شهداء گرانقدر تبریز خواست در صورتی که اطلاعاتی تکمیلی از شهداء در اختیار دارند، این اطلاعات را برای استفاده در سامانه اطلاع‌رسانی این وب‌کیوسک‌ها در اختیار سازمان آرامستان‌ها قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز