خبرگزاری کار ایران

بیش از۵۰۰ هزارتن؛

گندم مازاد بر نیاز کشاورزان آذربایجان شرقی خریداری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۳۳

با پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی امیدواریم مانده مطالبات کشاورزان گندمکار در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل زراعی سال جاری بیش از۵۰۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان آذربایجان شرقی توسط عوامل دولتی و بخش خصوصی خریداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب ایرانی فام امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ادامه روند خرید تضمینی گندم اظهار داشت: کل میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان صرف نظر از مصارف تغذیه دام، طیور و کاشت بذر مورد نیاز کشاورزان بالغ بر ۱۶۵ هزار تن توسط بخش دولتی انجام شده و برابر برآوردهای پیش بینی شده بیش از ۲۰۰ هزار تن نیز توسط بخش غیر دولتی خریداری شده باشد.

وی با بیان اینکه تا پانزدهم مرداد ماه سال جاری مبلغ ۱۲۸۰ میلیارد ریال بهای گندم خریداری شده به حساب کشاورزان گندمکار واریز شده است افزود: با پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی امیدواریم مانده مطالبات کشاورزان گندمکار در اسرع وقت پرداخت شود.

ایرانی فام گفت: کشاورزان عزیز علاقمند هستند که گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دهند، که در صورت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده پیش بینی می‌شود که میزان خرید گندم افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز