خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

هنوز پارچه چادری در داخل کشور تولید نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۰۵

حجاب بعدی ظاهری ندارد بلکه در کردار و رفتار خود باید مقید به آموزه های دین مبین اسلام باشیم. / کم کاری کارمندان نوعی فساد اداری به شمار می آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اینکه هنوز پارچه چادری در داخل کشور تولید نمی‌شود؛ ابراز تأسف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سعید شبستری که روز یکشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت؛ افزود: قیمت بالای پوشاک مناسب اسلامی هم استفاده از این نوع پوشاک را محدود می‌کند.

وی در عین حال افزود: حجاب مختص زنان نیست و بعدی ظاهری ندارد بلکه در کردار و رفتار خود باید مقید به آموزه های دین مبین اسلام باشیم.

شبستری بر رعایت حرمت‌ها در تعاملات اجتماعی تاکید کرد و افزود: رعایت حجاب و عفاف جزو اصول اولیه انقلاب اسلامی است.

شبستری الگوسازی در خصوص پوشش مناسب جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: رخنه فرهنگی غرب هم به واسطه نبود الگوهای اسلامی پوششی برای زنان و مردان ایرانی است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در برخی موارد چاره ای جز برخورد سلبی نیست، از نیروهای انتظامی خواست نظارت بیشتری بر سالن های عقد و عروسی که موازین اسلامی را رعایت نمی کنند، داشته باشند.

وی بر آموزش و الگوسازی در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: آموزه‌های اسلامی باید از دوران کودکی شکل گیرد.

شبستری با بیان اینکه فساد اداری فقط اختلاس و ارتشاء نیست؛ اظهار داشت: کم کاری کارمندان موجب تضییع حقوق ارباب رجوع شده و نوعی فساد اداری به شمار می آید.

وی توسل ارباب رجوع به آشنایان و رفع مشکل از طریق رابطه در ادارات به خاطر نبود اعتماد به ضابطه مندی دانست و گفت: مبارزه با فساد اداری را نیازمند عزم ملی و اراده جمعی است و اگر فضای همدلی در ادارات حاکم باشد شاهد تضییع حقوق شهروندی نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز