خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی:

روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری کار ایران در آذربایجان شرقی، مرکز اخبار کارگری استان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۷۲

فعالیت‌های این دو رسانه در راستای دفاع از منافع صنفی به ویژه کارگران، تأثیرات بسیاری مثبتی داشته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی از دفتر سرپرستی خبرگزاری کار ایران و روزنامه کار و کارگر در استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم اردلان در این بازدید که کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز حضور داشت با قدردانی از تلاش‌های این دو نهاد رسانه‌­ای گفت: فعالیت های این دو رسانه در راستای دفاع از منافع صنفی به ویژه کارگران، تأثیرات بسیاری مثبتی داشته است.

وی گفت: اطلاع رسانی‌های صورت گرفته ازسوی­ خبرگزاری­ کارایران”ایلنا” و روزنامه کار و کارگر، همچنین در جهت صیانت از سرمایه‌های سازمان تأمین اجتماعی به عنوان صدوق بین النسلی تأثیر گذار بوده است.

اردلان همچنین با اشاره به فعالیت‌های سرپرستی این دو نهاد رسانه ای در آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه با تلاش های خبرنگاران روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در آذربایجان شرقی این دو نهاد به پایگاه اصلی اخبار جامعه کارگری و بازنشستگان تبدیل شده و باید با حمایت های لازم آن را توسعه داد.

در ادامه این بازدید، دکتر رضا عظیم آذری، سرپرست روزنامه کار و کارگر و دبیر اخبار خبرگزاری ایلنا در استان آذربایجان شرقی، گزارشی از فعالیت های خبری این دو نهاد رسانه ای گفت: دفتر خبرگزاری ایلنا به عنوان نخستین دفتر استانی این خبرگزاری و با حمایت های دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز آغاز به کار کرده و اکنون ایلنا در آذربایجان شرقی در بخش اخبار جامعه کارگری و بازنشستگان پیشتاز است.

وی افزود: علاوه بر این با برنامه ریزی های صورت گرفته اخبار مربوط به جامعه کارگری به روشهای مختلف رسانه ای می شود که تأثیر بسزایی در پیگیری و تحقق مطالبات این قشر داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز