خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز:

طرح تجمیع واحدهای علوم وتحقیقات با واحدهای استانی اقدامی شایسته بوده است

کد خبر : ۱۹۰۴۷۳

این امرکاری شایسته در جهت چابک شدن دانشگاه آزاد اسلامی بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از طرح تجمیع واحدهای علوم وتحقیقات با واحدهای استانی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی رضایی که در جلسه هم اندیشی تشکل‌های دانشجویی و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز سخن می گفت اظهار داشت: از زمان مدیریت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حرکت های زیربنایی وشایسته ای در این راستا برداشته شده و دانشگاه آزاد اسلامی به این سمت درحال حرکت و پیشگام‌تر ازسایر دانشگاه‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به طرح تجمیع واحدهای علوم وتحقیقات با واحدهای استان افزود: این امرکاری شایسته در جهت چابک شدن دانشگاه آزاد اسلامی بود که جای تقدیر وتشکر از مدیریت دکتر میرزاده دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از امضای تفاهم نامه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، معاون وزیر علوم، معاون آموزشی و تصویب یک هزار و۵۵۰ رشته درشورای عالی گسترش علم برای دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: در این زمینه ۱۵ رشته مصوب در مقطع دکترا و۷۷ رشته مصوب در مقطع کارشناسی ارشد نیز سهم واحد تبریز می باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته محور فعالیت دانشگاه‌ها پژوهش بود تأکید کرد: درحال حاضر دانش بنیان، درآمدزایی، اشتغال زایی، کارآفرینی و ارتباط با صنعت محور فعالیت دانشگاه‌ها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز