خبرگزاری کار ایران

ویژه مراجع حل اختلاف قانون کار؛

دادورز دادگستری در واحد اجرای احکام دادگستری در تبریز مستقر شد

کد خبر : ۱۹۰۰۱۴

با استقرار دادورز دادگستری در این واحد، دیگر کارگران و کارفرمایان مجبور به مراجعه به دادگستری برای اجرای احکام مراجع حل اختلاف نیستند.

رییس دادگستری آذربایجان شرقی از استقرار دادورز دادگستری در واحد اجرای احکام دادگستری ویژه مراجع حل اختلاف قانون کار در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین شریفی با اشاره به افتتاح اولین واحد اجرای احکام دادگستری ویژه مراجع حل اختلاف قانون کار کشور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز گفت: با استقرار دادورز دادگستری در این واحد، دیگر کارگران و کارفرمایان مجبور به مراجعه به دادگستری برای اجرای احکام مراجع حل اختلاف نیستند.

وی با بیان اینکه قشر کارگر و کارفرما مورد حمایت دادگستری استان هستند، گفت: آغاز بکار واحد اجرای احکام دادگستری در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز موجبات حل و فصل مشکلات تردد کارگران و کارفرمایان به دادگستری شده و باعثکاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها خواهد شد.

شریفی در خصوص حمایت تشکیلات قضایی از کارگران و کارفرمایان گفت: قوه قضاییه و تشکیلات قضایی همیشه حمایت خود را از این عزیزان اعلام کرده‌اند و در صدد مرتفع کردن مشکلات کارگری و کارفرمایی استان هستند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات‌های تشخیص و حل اختلاف با برخورد طبیبانه با پرونده‌ها موجبات افزایش آرای سازشی را فراهم سازند.

هفته گذشته برای اولین بار در کشور اولین واحد اجرای احکام دادگستری ویژه مراجع حل اختلاف قانون کار در تبریز افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز