خبرگزاری کار ایران

در هفته نکوداشت تبریز اعلام شد؛

فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۷۷

ساخت مجسمه ۲۰ تن از مشاهیر، مفاخر و شهرداری تبریز، افتتاح تندیس‌های امیرکبیر، دکتر مبین، عظیم قیچی ساز و المان آبرسانی تبریز قدیم، برگزاری دومین دوره مسابقه عکاسی از زیبایی‌های تبریز، برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری کلانشهر تبریز فعالیت‌های سازمان زیباسازی در هفته نکوداشت تبریز را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر امجدی با بیان اینکه سازمان زیباسازی شهرداری تبریز برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای هفته نکوداشت تبریز تدارک دیده است، گفت: ساخت مجسمه ۲۰ تن از مشاهیر، مفاخر و شهرداری تبریز از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: این ۲۰ مجسمه به صورت نیم تنه اجرا می‌شود و توسط هنرمندان تبریز، تهران وسایر شهرهای ایران اجرا می‌شود که به زودی ساخت این تندیس‌ها به اتمام خواهد رسید.

امجدی با اشاره به اینکه تعدادی از پروژه‌های در دست اجرای سازمان در هفته نکوداشت تبریز به بهره برداری خواهند رسید، گفت: از جمله مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای سازمان برای افتتاح در هفته نکوداشت، تندیس امیرکبیر، دکتر مبین، عظیم قیچی ساز و المان آبرسانی تبریز قدیم خواهد بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه این سازمان تبلیغات گسترده و حرفه‌ای در سطح شهر برای هفته نکوداشت تبریز انجام خواهد داد، از برگزاری برگزاری دومین دوره مسابقه عکاسی از زیبایی‌های تبریز خبر داد. و گفت: تغییر زمان برگزاری سمپوزیوم ملی مجسمه سازی از اول مهر به ۲۵ شهریور و برگزاری این سمپوزیوم در هفته نکوداشت تبریز با حضور مجسمه سازان بر‌تر کشوری یکی دیگر از برنامه‌های سازمان برای هفته نکوداشت تبریز خواهد بود.

امجدی تأکید کرد: سازمان زیباسازی تمام تلاش خود را جهت افزایش زیبایی‌های بصری تبریز و حذف زوائد بصری سطح شهر بکار خواهد گرفت تا شاهد اجرای بی‌عیب و نقص مراسم هفته نکوداشت تبریز در شهر اولین‌ها باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز