خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

انتظار شورای تبریز اجرای پروژه‌های شهرداری، طبق برنامه زمان‌بندی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۶۷

این مسئله که در تبریز هر یک از مناطق می‌توانند در هر ماه یک پروژه را تقدیم شهروندان کنند نشان از تلاش و سعی شبانه روزی خادمان مردم در این مجموعه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتظار اعضای شورا از شهردار کلانشهر تبریز و شهرداران مناطق اجرای دقیق و فنی پروژه‌های شهری طبق برنامه زمانبندی شده است.
به گزارش ایلنا، داود امیر حقیقان در مراسم بهره برداری از سالن حمداد پارک بانوان مشروطه گفت: همکاران بنده در شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار تبریز در جهت تحقق بودجه و اجرای مصوبات شورا بر طبق برنامه‌های زمانبندی شده فعالیت می‌کنند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز افزود: مطمئنم شهردار تبریز با مدیریتی که از وی سراغ داریم می‌تواند برنامه‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر تبریز را به منصه ظهور برساند.
وی با اشاره به اینکه سالن ورزشی پارک بانوان در کمترین زمان ممکن و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به اتمام رسیده است گفت: این مسئله که در تبریز هر یک از مناطق می‌توانند در هر ماه یک پروژه را تقدیم شهروندان کنند نشان از تلاش و سعی شبانه روزی خادمان مردم در این مجموعه دارد.

امیرحقیان با اشاره به اینکه خوشبختانه اجرای پروژه‌های شهرداری منطقه سه تبریز بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: تلاش داریم در آینده پروژه‌های بزرگی را در تبریز و در مناطق مختلف شهر به مورد اجرا بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز