خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی در بازدید از مجموعه امکانات خانه کارگر تبریز:

خانه کارگر در خدمت جامعه کارگری بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۶۴

ما از تشکل‌های کارگری برای ارایه انتقادات و پیشنهادات استقبال کرده و معتقدیم این تعاملات می تواند به ارتقاء امور منجر شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی، خانه کارگر تبریز را به عنوان بزرگ‌ترین تشکل کارگری این استان خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم اردلان که به مناسبت هفته تأمین اجتماعی از خانه کارگر تبریز، مرکز علمی کاربردی و مجتمع آموزشی رفاهی ورزشی همچنین تعاونی‌های مسکن و مصرف کارگران تبریز بازدید می‌کرد روند رو به رشد و توسعه این نهاد کارگری را موجب آگاهی و ارتقاء خدمات به جامعه کارگری دانست و گفت: خانه کارگر تبریز هم اکنون به همت حاج کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی آن توانسته در طرح مطالبات به حق و قانونی جامعه کارگری سازنده عمل کند و در کنار آن در حوزه‌های مختلف رفاهی آموزشی و ورزشی با ایجاد امکانان مناسب در خدمت این قشر باشد.

وی در ادامه با ارایه گزارشی از فعالیت‌های تأمین اجتماعی گفت: پیرو سیاست‌های کلان حوزه دوره مدیریتی جدید سازمان تأمین اجتماعی، روان سازی خدمات و بالابردن کیفیت آن و کسب رضایتمندی مخاطبان سازمان مدنظر ما قرار دارد که در این راستا افزایش شعبات جدید در شهرهای ورزقان، هادی شهر، ایلخجی و شعبه شش تبریز و نیز راه اندازی ۲ درمانگاه جدید در دستور کار قرار دارد.

اردلان به افتتاح شعبات صوفیان و ترکمانچای همزمان با هفته تأمین اجتماعی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقاء خدمات، ۱۰۰ نفر نیروی جدید از طریق آزمون سراسری در تأمین اجتماعی استان جذب خواهد شد.

وی برنامه ریزی برای اصلاح امور را یادآور شد و گفت: ما از تشکل‌های کارگری برای ارایه انتقادات و پیشنهادات استقبال کرده و معتقدیم این تعاملات می‌تواند به ارتقاء امور منجر شود.

اردلان با اشاره به خدمات مطلوب خانه کارگر تبریز در زمینه آموزش، آمادگی خود را جهت همکاری در این زمینه اعلام کرد و گفت: در بحثبیمه بیکاری که سال گذشته بالغ بر ۱۱ هزار نفر از بیش از ۹۵ میلیارد تومان از بودجه اختصاصی این بخش بهره‌مند شدند می‌توان با ارایه آموزش‌های کاربردی به ایجاد اشتغال جدید در قالب کارگاه‌های کوچک از اعتبار این بخش بهره جست.

مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته تأمین اجتماعی از خانه کارگر تبریز، مرکز علمی کاربردی، هتل آپارتمان و مجتمع آموزشی رفاهی و ورزشی، تعاونی‌های مسکن و مصرف صنوف تبریز بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز