خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس:

نمایشگاه قرآن کریم تبریز محلی برای گردشگری معنوی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۷۳

برپایی این نمایشگاه فضای مناسبی را فراهم می‌کند تا در یک مجمع قرآنی ایجاد شده، تبادل اطلاعات بین ناشران و علاقمندان منتج به ارتقاء کیفیت محصولات فرهنگی و قرآنی شود.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه قرآن کریم تبریز محلی برای گردشگری معنوی است.

به گزارش ایلنا، ‌ «علیرضا منادی» با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم فضای معنوی شهر را ارتقا می‌دهد اظهار داشت: نمایشگاه قرآن کریم در واقع مجمع اصحاب فرهنگ، فضل و فعالان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مسائل قرآنی و مذهبی است و از سویی محلی برای به نمایش گذاشتن و در معرض بررسی و سنجش قرار دادن آثار تولید شده در حوزه‌ علوم و معارف دینی محسوب می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: برپایی این نمایشگاه فضای مناسبی را فراهم می‌کند تا در یک مجمع قرآنی ایجاد شده تبادل اطلاعات بین ناشران و علاقمندان منتج به ارتقاء کیفیت محصولات فرهنگی و قرآنی شود.

منادی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه‌های قرانی آثار گسترده‌ای می‌تواند داشته باشد چرا که مطالب جدید‌تر، فاخر‌تر و به روزتری برای پیشرفت مسائل قرآن در آن رونمایی می‌شود و به تبع آن آثار فعالان رشته‌های مختلف با محوریت قرآن در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، قرآن محوری را از ارکان سعادت جامعهٔ اسلامی دانست و گفت: این نمایشگاه می‌تواند با رویکردی نوآورانه و خلاقانه نقش بسزایی در تعمیق باورهای دینی نسل جوان داشته باشد.

وی داشتن جامعه‌ای قرآنی را در گرو تربیت کودکان و نوجوانان در فضای معنوی و قرآنی خانواده و مدرسه دانست و گفت: اگر والدین خود با کلام الهی آشنا بوده و بتوانند مفاهیم و آموزه‌های دینی و قرآنی را به فرزندانشان انتقال دهند، فضایی مذهبی در جامعه حاکم خواهد شد.

نمایشگاه قرآن کریم تبریز تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل سالن پروین ا عتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز