خبرگزاری کار ایران

رویکردهای مدیریت شهری تبریز علمی‌سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۴۸

طرح‌های تحقیقاتی پژوهشگران دانشگاه تبریز تجاری‌سازی می شود.

با امضای تفاهم نامه همکاری بین شهرداری تبریز و دانشگاه تبریز، طرفین در زمینه تجاری سازی طرح‌های تحقیقاتی، تهیه اسناد توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و کارآفرینی، برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارهای آموزشی ملی و بین المللی مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس این تفاهم نامه که به امضای صادق نجفی شهردار تبریز و محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز رسید، دانشگاه تبریز متعهد شد تا با مشارکت در تهیه طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با حوزه‌های مدیریت شهری، حمایت علمی و اجرایی در برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های آموزشی مرتبط با حوزه شهرداری، تهیه و ارایه بسته‌های سرمایه گذاری، ارایه خدمات مشاوره اقتصادی و بازارسنجی در حوزه مدیریت شهری با شهرداری تبریز همکاری کند.

در اختیار قرار دادن محلی برای ایجاد دفتر ارتباط دانشگاه با شهرداری به عنوان مرکز پژوهش اقتصاد و مدیریت، از دیگر تعهدات دانشگاه تبریز در این تفاهم نامه عنوان شده است.

همچنین با امضای تفاهم نامه همکاری، شهرداری تبریز متعهد شد تا با ارایه آمار، اطلاعات و مستندات مرتبط، فراهم سازی امکان حضور دانشگاه در جلسات تصمیم سازی، حمایت از فعالیت‌های علمی و در اختیار قرار دادن محلی برای ایجاد دفتر ارتباط شهرداری با دانشگاه، زمینه‌های تاثیرگذاری عملی رویکردهای علمی و تحقیقاتی در حوزه مدیریت شهری را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز