خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز:

فضای سبز ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۵۸

این افزایش فضای سبز در قالب طرح کمربند سبز تبریز به اجرا در می‌آید.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز از به‌سازی، زیبا سازی و توسعه فضای سبز محدوده ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوشک سرا گفت: طی این اقدامات که با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان و شهرداری منطقه سه تبریز انجام می‌شود وضعیت عمومی منطقه از لحاظ فضای سبز و رسیدگی به درختان و توسعه جنگلکاریهای انجام گرفته، بهبود یافته و جلوه بصری مناسبی در حاشیه استادیوم یادگار امام شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شبکه آبیاری قطره‌ایی استادیوم به علت عملیات عمرانی متعددی که انجام یافته شدیداً آسیب دیده اظهار داشت: با تمهیدات به عمل آمده مقرر گردید با استقرار مخازن سیار و به صورت قطعه‌ای درختان موجود و احداثات انجام یافته آبیاری شود.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز ادامه داد: مقرر گردیده شهرداری منطقه ۳ نیز طی اقداماتی نسبت به ایجاد راه‌های دسترسی به تپه‌های مذکور اقدام کرده و پیش بینی می‌شود طی چند روز آینده این عملیات به اتمام برسد.

وی افزود: همچنین مقرر شده سازمان پارک‌ها نهاده‌های فضای سبز اعم از درخت و درختچه را در این مسیر را تامین و شهرداری منطقه سه را در جهت توسعه و بهسازی این انبوه کاری‌ها یاری کند.

کوشک سرا همچنین با اشاره به اجرای فاز نخست توسعه فضای سبز این مجموعه با استفاده از شبکه آبیاری قطره‌ای با همکاری سازمان تربیت بدنی و شهرداری منطقه، اظهار داشت: توسعه فضای سبز یکی از نیازهای این ورزشگاه است که با تامین آب خام این مجموعه بزرگ ورزشی در زیبایی آن نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز