خبرگزاری کار ایران

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری ارس:

منطقه آزاد ارس آماده حمایت از نجات یافتگان و خانواه های معتادین است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۳۳

در راستای افزایش آگاهی های عمومی و پیشگیری از اعتیاد در میان خانواده ها، همایشی با موضوع " اعتیاد و خانواده " در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری ارس مدیریت سبز و پالایش آلایندگی های اجتماعی را موثرترین راهبرد در زمینه مبارزه با معضلات اجتماعی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید شکری که در همایش اعتیاد و خانواده " در منطقه آزاد ارس سخن می گفت افزود: با ورود به جریان توسعه و مدرنیسم ما نیازمند مدیریت توسعه و مدیریت ابعاد اجتماعی و فرهنگی توسعه هستیم و در این میان اعتیاد به عنوان منشا جرایم و آفات اجتماعی و سقوط اخلاقیات فردی و اجتماعی خود یکی از آثار منفی توسعه صنعتی افسارگسیخته است.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، نتیجه بخش ترین اقدامات مربوط به مرحله پیش از تقاضا از سوی فرد می باشد و آموزش فردی اجتماعی، رونق کسب و کار، شخصیت دهی به جوانان و گسترش تفریحات سالم اصلی ترین آنهاست.

شکری اضافه کرد: سخت گیری بیش از اندازه در تفریحات سالم و رکود در فضای کسب و کار در جامعه به معنای میدان دادن به اعتیاد و افسردگی های اجتماعی است.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد ارس برای حمایت از ایجاد " تشکل اجتماعی حمایت از نجات یافتگان و خانواه های معتادین " از همه فعالین اجتماعی و فرهنگی خواست در این مسیر بصورت جدی وارد شوند.

لازم به ذکر است در آستانه ۵ تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدرو در راستای افزایش آگاهی های عمومی و پیشگیری از اعتیاد در میان خانواده ها، همایشی با موضوع " اعتیاد و خانواده " در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

این همایش با مشارکت معاونت فرهنگی منطقه آزاد ارس، نهاد های فرهنگی – اجتماعی شهرستان جلفا و مدیر گروه روانی - اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریزدر شهر جلفای منطقه آزاد ارس برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز