خبرگزاری کار ایران

مدیر تور بیست و نهم:

زمان برگزاری تور دوچرخه سواری ایران " آذربایجان " به اردیبهشت ماه تغییر می یابد

کد خبر : ۱۷۹۱۳۱

کسب تجربیات بیشترعامل مهمی در روند پیشرفت تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بود / همه سرپرستان و مربیان تیمهای حاضر از روندبرگزاری تور رضایت کاملداشتند

نشست سرپرستان و مربیان تیمهای خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهم با سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و مدیر تور بیست و نهم با مسئولین کمیته ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و مدیر تور بیست و نهم در این نشست گفت: کسب تجربیات بیشتر عامل مهمی در روند پیشرفت تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بود.

سید محمد شروین اسبقیان افزود: تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری در سال ۲۰۱۴ تجربیاتی را در اولین سال نیمه حرفه ای بودن خود کسب کرد که میتواند برای سال ۲۰۱۵ و سالهای آتی مفید واقع شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربیات و پیشنهادات و انتقادات سرپرستان و مربیان تیمهای خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهم موجب تثبیت تور و برگزاری بهتر در سالهای آتی خواهد بود.

مدیر تور بیست و نهم افزود: همه سرپرستان و مربیان تیمهای شرکت کننده از برنامه ریزی، اجراء، هماهنگی، اسکان، مسائل فنی، مسیر برگزاری، امنیت، ارائه نتایج به موقع و تغذیه در تور بیست و نهم اظهار رضایت داشتند و این روند نوید روزهای بهتر را به ستاد برگزاری می­دهد.

مدیر تور بیست و نهم در ادامه اظهار داشت: زمان برگزاری تور را به اردیبهشت ماه تغییر می دهیم و امسال به جهت برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا مجبور به تغییر زمان برگزاری بودیم و اردیبهشت ماه بهترین زمان برای برگزاری تور ایران - آذربایجان است و این درخواست را پس از برگزاری به UCI ارسال خواهیم کرد.

اسبقیان اظهار داشت: همه سرپرستان و مربیان تیمهای حاضر از روند برگزاری تور رضایت کامل داشتند و برای ارتقاء سطح کیفی و فنی تور برنامه ریزی های خاصی برای سال آتی از سوی ستاد تشکلاتی و اجرایی در نظر گرفته شده است.

در این نشست مربیان و سرپرستان تیمهای استرالیا(دراپاک)، ژاپن(آیسان)، ژاپن(اوکیو)، لیتوانی(آلفا بالتیک یونی تی ماراتن)، اسلواکی(بَانسکا بیستریکا)، جمهوری چک(دوکلاپراها)، اکراین(کلس)، اتریش(وورال برگ)، جمهوری چک(اکسپریمنت۲۳)، تیم ملی سوریه، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی گرجستان وتیم ملی جمهوری آذربایجان به همراه تیمهای ایرانی پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، آینده، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

در پایان مرحله پنجم بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) تیم پیشگامان کویز یزد در مجموع تیمی و قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز در مجموع امتیازی در صدر قرار گرفتند.

در پایان این مرحله که روز شنبه برگزار شد، درمجموع تیمی، تیم پیشگامان کویر یزد با ۶۸ ساعت و ۳۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بالاتر از دیگر تیم ها ایستاد و پتروشیمی تبریز ۱۸ ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در مکان دوم جای گرفت.

تیم ˈکی. ال. اسˈ اوکراین نیز با ۶۸ ساعت و ۴۶ دقیقه و هشت ثانیه در مکان سوم این رده بندی قرار گرفت.
در مجموع امتیازی نیز قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با ۲۲ ساعت و ۴۹ دقیقه و ۱۳ ساعت در صدر ایستاد و میرصمد پورسیدی هم تیمی وی با ۲۵ ثانیه اختلاف در مکان دوم و رامین مهربانی از پیشگامان کویر یزد با ۲۲ ساعت و ۵۰ دقیقه و ۵۶ ثانیه در مکان سوم ایستاد.

در مجموع امتیازی پنج مرحله نیز ˈویلیام کلارکˈ از دراپاک استرالیا با ۱۷، حمید شیری با ۱۶ و قادر میزبانی با ۱۰ امتیاز هر دو از پتروشیمی در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد نیز با ۷۸ امتیاز سلطان کوهستان شد و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با ۷۱ و ۵۰ امتیاز در تعقیب وی برای کسب این عنوان هستند.

مرحله پنجم از بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) با قهرمانی قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز به پایان رسید تا قادر میزبانی اسطوره دوچرخه سواری تبریز و استان در ۴۰ سالگی فاتح مرحله سنگین و سخت ولی فنی سبلان به سهند باشد.

در پایان این مرحله از تور کاروان دوچرخه سواری سردار شهید مهدی باکری که روز شنبه با شرکت ۸۴ رکابزن و درمسیر۱۸۵.۷ کیلومتری سرعین در اردبیل تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد، میزبانی با پنج ساعت و ۳۹ دقیقه و ۲۷ ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و به عنوان قهرمانی رسید.
رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد با ۲۵ ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در مکان دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز با همین زمان در مکان سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه مرحله پنجم که در پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد منوچهر فکر آزاد و بهروز رهبر از بنیانگذاران و قهرمانان تور دوجرخه سواری آذربایجان، سید محمد شروین اسبقیان مدیر تور بیست و نهم، اکبر فرج الهی دبیر تور بیست و نهم و خانواده قادر میزبانی حضور داشتند به نفرات مرحله مدال اهداء شد.

مرحله ششم و پایانی این رقابت ها ساعت ۱۰ صبح فردا / یکشنبه / به مسافت ۱۰۰ کیلومتر در داخل شهر تبریز و از مقابل لاله پارک این شهر آغاز می شود.

در این رقابت ها ۱۳ تیم خارجی و پنج تیم داخلی حضور دارند و تور برای اولین بار در سطح نیمه حرفه ای برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز