خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

تعداد واحد های آلاینده استان آذربایجان شرقی ۸۷ واحد است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۴۱

وضعیت هوای شهر تبریز در زمستان سال گذشته ۵۸ روز در وضعیت هشدار بود وبرای رفع این مشکل باید همه دست به دست هم دهیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی تعداد واحد های آلاینده این استان را ۸۷ واحد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی که در نشست هم اندیشی با مدیران صنایع استان سخن می گفت افزود: این تعداد در مقایسه با واحد های آلاینده دیگر استان های کشور بسیار اندک است.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع همواره مورد تاکید اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد گفت: این حمایت ها با توجه به مولفه های زیست محیطی صورت می گیرد.

قاسمی با اشاره به تعامل سازنده و رو به پیشرفت ارتباطات متقابل اداره کل حفاظت محیط زیست وصنایع استان گفت: همه ما برای یک هدف تلاش می کنیم و نظارت ها و سختگیری ها تنها به منظور تعالی فعالیت های اقتصادی استان در کنار ملاحضات زیست محیطی است.

وی گفت: بحثفاضلاب های تولیدی صنایع و خروجی دودکش ها باید به طور جد از سوی صنایع استان مورد توجه باشد.

قاسمی ادامه داد: وضعیت هوای شهر تبریز در زمستان سال گذشته ۵۸ روز در وضعیت هشدار بود وبرای رفع این مشکل باید همه دست به دست هم دهیم.

قاسمی با اشاره به راهکارهای قانوی برای هزینه کرد های صنایع در حوزه محیط زیست خاطر نشان کرد: صنایع می توانند در موضوع یک در هزار این عوارض را در داخل مجموعه خود برای ارتقاع شاخص های زیست محیطی هزینه کنند.

در ادامه این نشست مدیران صنایع استان مشکلات خود را مطرح و به گفت و گو در این خصوص پرداختند.

همین گزارش حاکی است در ادامه این نشست تندیس سیاه خروس قفقازی گونه شاخص جانوری به محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز