خبرگزاری کار ایران

تقویم آموزشی ترم تابستانی دانشگاه تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۷۵۰

دانشگاه تبریز در ترم تابستانی ۹ ماده دروس عمومی، ۶ ماده دروس پایه و ۴ ماده دروس عملی را ارایه خواهد کرد.

جزییات ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستانی سال تحصیلی ۹۳-۹۲ دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش ایلنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در ترم تابستانی ۹ ماده دروس عمومی، ۶ ماده دروس پایه و ۴ ماده دروس عملی را ارایه خواهد کرد.

محمدتقی اعلمی افزود: بر اساس این تقویم انتخاب واحد از ۱۷ خرداد لغایت ۴ تیر ماه انجام می شود و زمان شروع کلاس ها نیز ۱۴ تیر الی ۲۹ مرداد ماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امتحانات ترم تابستان نیز از ۱ لغایت ۵ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

اعلمی با بیان اینکه ترم تابستانی حذف و اضافه و حذف اضطراری نخواهد داشت، تصریح کرد: شرکت در کلاسها به صورت حضوری خواهد بود و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب و غذا به دانشجویان را ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای آموزشی انتخاب واحد در تابستان با اخذ شهریه ممکن خواهد بودخاطرنشان کرد: شهریه پرداختی پس از ثبت نام مسترد نخواهد شد و تشکیل کلاس ها نیز منوط به حد نصاب تعداد دانشجویان خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز یاد آور شد: علاقمندان بر کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس اینترنتی http: / / ww. tabrizu. ac. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز