خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به تعهدات خود در خصوص مرکز شماره ۳ تبریز عمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۶۴

شورای برنامه‌ریزی و مدیریت ارشد استان تعهدات خود را درباره اختصاص اعتبار لازم برای ساخت مرکز شماره ۳ فنی و حرفه‌ای تبریز انجام داده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تجهیز مرکز شماره ۳ فنی و حرفه‌ای تبریز به تجهیزات لازم تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فرخ مسجدی در بازدید از روند برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در تبریز گفت: شورای برنامه‌ریزی و مدیریت ارشد استان تعهدات خود را درباره اختصاص اعتبار لازم برای ساخت مرکز شماره ۳ فنی و حرفه‌ای تبریز انجام داده و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز باید به تعهدات خود در رابطه با تجهیز این مرکز به تجهیزات لازم اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی با اشاره به قابلیت‌های مرکز شماره ۳ فنی و حرفه‌ای تبریز اظهار کرد: در صورت تجهیز این مرکز به امکانات پیش‌بینی شده، امکان ارایه خدمت بیشتر به مهارت‌آموزان و همچنین نقش‌آفرینی بیشتر آذربایجان شرقی در حوزه آموزش‌های مهارتی فراهم خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی افزود: مرکز شماره ۳ آموزش فنی و حرفه‌ای تبریز مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی و منطقه است و در صورت تجهیز این مرکز ارایه خدمات آموزشی و مهارتی شتاب بیشتری خواهد گرفت.
مسجدی همچنین از پیشنهاد راه‌اندازی کارگروه آموزش‌های مهارتی از سوی معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور استقبال کرد و گفت: استانداری آذربایجان شرقی از شکل گیری و فعالیت این کارگروه به دبیری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استقبال می‌کند و آماده است فرایند اداری تاسیس آن را پیگیری کند.
وی همچنین به نتایج برگزاری المپیاد ملی مهارت اشاره کرد و گفت: این المپیاد انگیزه مهارت آموزان را بیشتر کرده و علاوه بر کمک به رفع معضل بیکاری به توسعه استان‌ها از جمله آذربایجان شرقی نیز کمک شایانی می‌کند.
مرحله استانی المپیاد ملی مهارت در آذربایجان شرقی با حضور ۱۴۸ شرکت کننده از ۱۸ شهرستان استان در مرکز شماره ۳ فنی و حرفه‌ای تبریز و شهرستان بناب برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز