خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شبستر:

هدایت نیروی کار با ایجاد فرهنگ انقلابی می‌تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۸۱

فراهم کردن زمینه‌های رشد و ترقی کشور و در نتیجه تربیت نیروی کار همراه با علم و تجربه می‌تواند کشور را به نقطه خود کفایی در زمینه‌های مختلف سوق دهد.

امام جمعه شبستر گفت: رسیدگی به امور کارگران، برنامه ریزی برای رفع مشکلات و هدایت نیروی کار با ایجاد فرهنگ انقلابی می‌تواند در تولید و اقتصاد اثرگذار باشد.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمدزاده در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری این شهرستان که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت، تاکید کرد: فراهم کردن زمینه‌های رشد و ترقی کشور و در نتیجه تربیت نیروی کار همراه با علم و تجربه می‌تواند کشور را به نقطه خود کفایی در زمینه‌های مختلف سوق دهد.
وی افزود: کارهای زیادی در حوزه کارگری انجام شده ولی کافی نیست و باید گسترش یابد.
حجت الاسلام محمدزاده تاکید کرد: یکی از اساسی‌ترین بنیان‌های اجتماعی و اقتصادی یک جامعه، کارگران آنجامعه هستند. چراکه کار یک کارگر به گردش چرخ‌های توسعه یک ملت کمک شایانی کرده، و این یک اصل مهم در راه پیشرفت یک کشور است. در واقع و در سرلوحه هر کاری باید توجه داشت که کسانی که با رعایت موازین و اصول دینی و اسلامی، برای امرار معاش و اداره زندگی خود کارمی کنند، و از دنیاپرستی و ثروت اندوزی اجتناب می‌کنند، همواره مورد ستایش هستند
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار امسال در زمینه اقتصادی و همچنین فرهنگی و با تاکید بر مصرف کالاهای داخلی، اظهارداشت: استفاده از تجربه و امکانات و ظرفیت‌های موجود می‌تواند بسیاری از وظایف ما را تحقق بخشد، لذا نقش رسانه‌ها در این زمینه می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
حجت الاسلام محمدزاده در پایان تاکید کرد همه باید همکاری کنند و ضمن رعایت حقوق انسانی و شهروندی و حفظ شخصیت جامعه کارگری و کارفرمایی با برنامه ریزی مدون هفته کارگر را به بهترین شکل ممکن برگزار و از افراد نمونه، نخبه و دیگر تلاشگران بخش صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات و… به عنوان کارگران نمونه تجلیل شود.
در ابتدای این دیدار نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر گزارشی از فعالیت‌های این اداره در سال گذشته ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز