خبرگزاری کار ایران

معاون تامین اجتماعی:

دولت ۷۰۰ هزار میلیارد ریال به تامین اجتماعی بدهکار است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۳۹

رحیم اردلان به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد. / نادر فضل‌زاده مدیر کل سابق تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز بعد از این به عنوان عضو هیات رییسه شرکت کلرپارس یکی از شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

معاون حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی میزان مطالبات این سازمان از دولت را ۷۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبدالرحمان تاج الدین روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید تامین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در بودجه سالجاری ۴۴۰ هزار میلیارد ریال برای این سازمان پیش بینی شده است.
وی با اعلام اینکه امسال برای نخستین بار افزایش حقوق و دستمزد مستمری بگیران این سازمان از فروردین ماه امسال اعمال شد افزود: هم اکنون دو میلیون نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان هستند و بالغ بر ۱۳ میلیون نفر از خدمات درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.
تاج الدین خدمات این سازمان را فرا‌تر از نگاه و بینش سیاسی در راستای منافع عالیه نظام و سیاست‌های دولت دانست و گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی تعامل با شرکای خود اعم از کارگران و کارآفرینان بوده و تلاش می‌شود سیاست سه جانبه گرانه سازمان در عمل محقق شود.
همین گزارش حاکی است در این در این آیین از خدمات نادر فضل‌زاده قدردانی و رحیم اردلان به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی معرفی شد.
رحیم اردلان پیش از این در سمت‌های مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور اداری و مالی، مدیرکل امور اداری ستاد مرکزی، سرپرست و معاون دفتر برنامه ریزی امور استان‌ها، معاون امور مصوبات دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، پشتیبانی و ˈ آی. تی ˈ(IT) شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید و عضو هیأت مدیره و مشاور مدیرعامل در شرکت‌های اقتصادی فعالیت داشته است.
نادر فضل‌زاده مدیر کل سابق تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز بعد از این به عنوان عضو هیات رییسه شرکت کلرپارس یکی از شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز