خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

با پارک خودروهای سنگین در مبادی شهر تبریز برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۷۱۶

وجود هر گونه زشتی و کج سلیقگی در ورودی‌های شهر، می‌تواند بر زیبایی جلوه‌های اصلی شهر تاثیرگذار باشد؛ بنابراین رسیدگی و نظارت بر این بخش از شهر، ضروری است.

شهردار تبریز بر لزوم جلوگیری از ایجاد زواید شهری در مبادی ورودی شهر و همچنین تقویت نظارت در این بخش شهری، تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در حاشیه بازدید از پروژه‌های حمل و نقل، ترافیک و عمران، گفت: وجود هر گونه زشتی و کج سلیقگی در ورودی‌های شهر، می‌تواند بر زیبایی جلوه‌های اصلی شهر تاثیرگذار باشد؛ بنابراین رسیدگی و نظارت بر این بخش از شهر، ضروری است.
وی با بیان اینکه نباید تصور کنیم، ورودی‌های شهر، نسبت به مناطق مرکزی، از اولویت کمتری است، یادآور شد: ورودی شهر، نخستین معرّف شاخصه‌های عمرانی و اجتماعی شهر بوده و انباشت کاربری‌های مزاحم و ناسازگار با محیط شهری در این قسمت‌ها، قابل قبول نیست.
نجفی همچنین بر لزوم اصلاح بافت ظاهری ورودی‌های شهر تاکید کرد و گفت: در این راستا، سامان دهی به وضعیت انبار مصالح ساختمانی و برخورد با پارک خودروهای سنگین در مبادی شهر، باید با بهره گیری از مفاد قانونی و در صورت لزوم، با صدور هشدار‌ها و اخطارهای قانونی، در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز