خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون کارگران بازنشسته تبریز:

رفع مشکلات بازنشستگان تنها با کار جهادی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۴۷

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز با حضور بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز برگزار شد.

احمد محمدیان یکی از بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز گفت: مطابق ماده ۲۵ اساسنامه وظایف و اختیارات بازرسان کانون مشتمل بر نظارت بر کلیه اقدامات هیئت مدیره و دبیر و اعضای کمیته‌ها در حدود مقررات و همچنین مراقبت در کلیه امور مربوطه به دعوت مجامع عمومی، نظارت و رسیدگی بر دفا‌تر و اوراق و اسناد درآمد و هزینه‌های کانون است.
به گزارش ایلنا وی که در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز سخن می‌گفت افزود: مراقبت در حسن جریان امور مالی و اداری کانون، رسیدگی به شکایات اعضا و کوشش در جهت حل و فصل آن و در صورت لزوم تهیه گزارش در این زمینه و ارائه آن به هیئت مدیره و یا مجامع عمومی حسب مورد رسیدگی گزارش مالی خزانه دار و اظهار نظر جهت ارائه به مجمع عمومی، اقدام به دعوت و تشکیل مجمع عمومی در صورت لزوم با توجه به بندهای و ج از ماده ۱۰ از دیگر وظایف و اختیارات بازرسان کانون محسوب می‌شود.
وی با بیان این‌که بازرسان کانون کارگران بازنشسته مکلفند، گزارش اقدامات خود را سالی یک بار به مجمع عمومی ارائه کنند، گفت: بازرسان کانون تبریز از کانون عالی خواستار تدوین اساسنامه‌ای مدون و قابل اجرا برای تمام کانون‌های کارگران بازنشسته استان هستند.
محمدیان خواستار گسترش امر اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته کانون کارگران بازنشسته شهرستان تبریز شد و گفت: شعار رفع مشکل رفاهی و تأمین آسایش بازنشستگان و مستمری بگیران در تمامی زمینه‌ها جز با کار جهادی و مستمر تحقق پیدا نمی‌کند.
گفتنی است، نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات کارگران بازنشسته تبریز با حضور بازرسان کانون کارگران بازنشسته تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز