خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار جلفا:

ترویج افکار شهید مطهری وظیفه همه دستگاه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۵۴

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم شهرستان جلفا برگزار شد.

معاون سیاسی واجتماعی فرماندار شهرستان جلفا، ترویج افکار شهید مطهری را وظیفه همه دستگاه‌ها دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی ابدالی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت استاد شهید مطهری وروز معلم گفت: اگر از ترویج اندیشه‌های بزرگانمان غافل بمانیم، مطمئنا دچار خسارت بزرگی در آینده خواهیم شد.
وی تاکید کرد: شهید مطهری به دلیل عقلانیت موجود در افکارش و نظریات وی در جوامع گوناگون به عنوان فردی فراجناحی شناخته شده است.
ابدالی با درخواست از دبیرخانه ستاد برای گزینش و خلاصه نویسی بعضی از آثار شهید مطهری مانند داستان راستان گفت: برنامه امسال بزرگداشت استاد بایستی با محوریت شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است تنظیم گردد، چرا که استاد مطهری یکی از نوادر روزگار ما بود که نظراتش هم در باب اقتصاد و هم در باب فرهنگ وهم مدیریت جهادی، بیانگر نگرش اسلام در این زمینه هست.
وی همچنین با اشاره به فضائل اخلاقی شهید مطهری عنوان کرد: استاد مطهری برای مهندسی فرهنگی مورد نظر خویش سه مرحله را در نظر می‌گیرد و هرکدام از این مراحل را هم با مفهوم خاصی شامل تخلیه فرهنگی، تحلیه فرهنگی و تثبیت فرهنگی بیان می‌کند.
در پایان این جلسه حاضرین به اتفاق بر هر چه باشکوه‌تر برگزاری مراسم سی وپنجمین سالگرد استاد مطهری وروز معلم تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز