خبرگزاری کار ایران

۷ هزار و ۵۶۴ درخواست مشاغل سخت و زیان آور در آذربایجان شرقی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۵۱

از این تعداد در طول سال ۹۲ پرونده ۶ هزار و ۵۳ نفر جهت اقدامات قانونی بعدی به منظور بازنشستگی به تامین اجتماعی ارسال شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: در طول سال ۹۲ درخواست ۷هزار و ۵۶۴ نفر متقاضی شاغل در مشاغل سخت و زیان آور به منظور بهره‌مندی از قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور کارگران مشمول صندوق تامین اجتماعی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا میر احد حسینی افزود: به منظور رسیدگی به پرونده متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور در سال ۹۲، کمیته کمیته بدوی بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور با تشکیل تعداد ۶۴ جلسه و کمیته تجدید نظر مربوطه نیز با تشکیل تعداد ۸ جلسه نسبت به بررسی و احراز مشاغل سخت و زیان آور بر اساس آئین نامه مربوطه اقدامات لازم به عمل آمده و در طول سال ۹۲ پرونده ۶هزار و ۵۳ نفر جهت اقدامات قانونی بعدی به منظور بازنشستگی به تامین اجتماعی ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: کارگرانی که به مدت ۲۰ سال به صورت متوالی و ۲۵ سال به صورت متناوب در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار بوده و دارای سابقه پرداخت حق بیمه به صندوق تامین اجتماعی را داشته باشند می‌توانند از مزایای قانون بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور استفاده نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز