خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اقدامات خود را مقطعی نداند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۳۶

باید فرصتی فراهم کنیم که همه هموطنان بتوانند با زیبایی‌های استان آذربایجان شرقی آشنا شوند که این مهم در گرو ارایه خدمات مناسب به گردشگران و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای معرفی استان است.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های مجدانه و متعهدانه اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان در خدمت‌رسانی مطلوب برای انجام سفرهای نوروزی و پذیرایی مناسب از مسافران و گردشگران ورودی به استان قدردانی کرد.
به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده با اشاره به رونق سفرهای نوروزی و افزایش ورود گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان، خاطرنشان کرد: تلاش بزرگ خادمان سفرهای نوروزی که با همدلی و وحدت و بهره‌گیری از همه امکانات دستگاه‌ها و سازمان‌ها، بسترهای مورد نیاز مسافران نوروزی از جمله اسکان، امنیت، ایمنی راه‌ها، درمان، پذیرایی و راهنمایی را فراهم کردند شایسته قدردانی است و در مراسم ویژه‌ای از تمام فعالان این عرصه تجلیل خواهد شد.
وی افزود: از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مسوول اعم از میراثفرهنگی، پلیس راهنمایی و راهور، هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی، راه و شهرسازی، هوا‌شناسی، راه‌آهن، پایانه‌های مسافری، فرودگاه، مدیریت بحران، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و منطقه آزاد ارس که با تلاش‌های مسوولانه خود رضایتمندی مردم و مسافران را فراهم آوردند، تشکر می‌کنم.
جبارزاده با بیان اینکه سفرهای نوروزی زمینه‌ساز استحکام همبستگی ملی، تجدید روحیه و نشاط عمومی، تقویت بنیان‌های اجتماعی و خانوادگی و تحرک اقتصادی است، افزود: این اتفاقات خوب و امیدوارکننده، نمادی از روحیه جهادی و عزم ملی است که در سایه برنامه‌ریزی مناسب و دقیق دستگاه‌های مسوول تحقق یافته است.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر حفظ آمادگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان، به اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی توصیه کرد اقدامات خود را مقطعی ندانسته و با جدیت فعالیت‌های خود را در طول سال ادامه دهند.
وی تاکید کرد: باید فرصتی فراهم کنیم که همه هموطنان بتوانند با زیبایی‌های استان آذربایجان شرقی آشنا شوند که این مهم در گرو ارایه خدمات مناسب به گردشگران و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای معرفی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز