خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور؛

مصاف تراکتور سازی تبریز در آخرین جدال خانگی در لیگ سیزدهم با استقلال اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۵۸

قضاوت این دیدار را سیدعلی و صالحی برای سرخابی‌های تبریز دارند.

ایلنا: تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در آخرین بازی خانگی به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.
به گزارش ایلنا در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال خوزستان است. این بازی برای تراکتورسازی جنبه تشریفاتی دارد زیرا تراکتورسازی حتی با پیروزی در این بازی در مکان هفتمی‌اش تغییری حاصل نمی‌شود.
تراکتورسازی در ۱۱ بازی قبلی خود به پیروزی نرسیده و شاید برد در آخرین بازی خانگی مرهمی برای این تیم و هوادارانش باشد.
تونی اولیویرا در لیگ بر‌تر هنوز نتوانسته برای تراکتورسازی امتیازی را کسب کند.
تراکتورسازی با هدایت این مربی در هر سه بازی خود برابر تیم‌های نفت تهران، راه آهن تهران و فولاد خوزستان مغلوب شده است. البته احتمال دارد تراکتورسازی در مسابقات باشگاه‌های آسیای تمرکز کرده و کمتر بازیکنان خود را درگیر رقابت‌های لیگ بر‌تر کند.
اما بر خلاف تراکتورسازی این بازی برای تیم استقلال خوزستان اهمیت فراوانی دارد. آبی‌پوشان اهواز با کسب یک امتیاز حضورشان در لیگ بر‌تر قطعی شده و از خطر سقوط به رده پایین‌تر فرار می‌کنند.
تیم تراکتورسازی تبریز با ۹ برد، ۱۳ تساوی و ۶ شکست و ۳۹ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار داشته و استقلال خوزستان نیز با ۶ برد، ۱۱ تساوی و ۱۱ شکست و ۲۹ امتیاز تیم دوازدهم جدول است.
بازی رفت دو تیم در اهواز با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم تراکتورسازی خاتمه یافته بود.
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان ساعت ۱۷.۳۰ روز یکشنبه ۱۷ فروردین در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز