خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

مسئولان حفاظت محیط زیست در اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زمینه‌سازی نمایند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۳۰۲

اجرای موفقیت آمیز این طرح عظیم اقتصادی یک عزم ملی وهمکانی وفرهنگ سازی درسطح آحاد جامعه را می‌طلبد.

ایلنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: مسئولان در اجرایی نمودن سیاستهای اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد، زمینه سازی نمایند.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید قاسمی در جلسه شورای هماهنگی روسای شهرستانی و ستادی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: امروز یکی ازمهم‌ترین وظیفه مدیران ومسوولان زمینه سازی برای اجرای هرچه بهتر و موفقیت آمیز اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: اجرای موفقیت آمیز این طرح عظیم اقتصادی یک عزم ملی وهمکانی وفرهنگ سازی درسطح آحاد جامعه را می‌طلبد.
قاسمی تصریح کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان باید با داشتن توانمندی برای پایش، به طور مستمر وضعیت شاخص‌های آب، هوا و خاک را پایش و در ‌‌نهایت گزارش وضعیت را تهیه و ارائه کند.
وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با فرمانداران مقرر شده مسئله پسماند را در سطح شهرستان‌ها و روستاهای استان به شکل صحیح مدیریت کنیم.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در این جلسه از روسای ادارات ستادی و شهرستانی خواست برنامه‌های عملیاتی خود را برای سال آینده تدوین نموده و با تمام توان در راستای حفظ و حراست از سرمایه‌های طبیعی استان تلاش نمایند.
لازم به ذگر است جلسه شورای هماهنگی روسای ادارات ستادی و شهرستانی با حضور کلیه روسا، معاونین و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان جهت برنامه ریزی و هماهنگی‌های بیشتر ادارات با یکدیگر در روزهای پایانی سال تشکیل یافت و تصمیمات جدیدی برای فعالیتهای سال آینده نیز اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز