خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان شرقی؛

تندیس ویژه ورزش باستانی به معاون سیاسی و امنیتی استانداری اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۷۰

این تندیس در آیین افتتاح سالن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی حضرت ابولفضل العباس(ع) ارم تبریز به سعید شبستری خیابانی اهداء شد.

ایلنا: تندیس ویژه ورزش باستانی و زورخانه‌ای به سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی در آیین افتتاح سالن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی حضرت ابولفضل العباس(ع) ارم تبریز اهداء شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این آیین تندیس ویژه ورزش باستانی و زورخانه‌ای از سوی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی به وی اهداء شد.
لازم به ذکر است با حضور سعید شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی، اسماعیل‌زاده مدیر کل امور اجتماعی استانداری، شهرتی فرماندار شهرستان تبریز، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی پهلوانی تبریز، سالن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی حضرت ابولفضل العباس(ع) ارم تبریز افتتاح شد.
سالن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی حضرت ابولفضل العباس(ع) ارم تبریز در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال احداثو به بهره برداری رسید.
در آیین افتتاح سالن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی حضرت ابولفضل العباس(ع) ارم تبریز، گروه ورزش باستانی و زورخانه‌ای نیز به اجرای مراسم پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز