خبرگزاری کار ایران

کاروان راهیان نور، از جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱۵

این کاروان متشکل از ۴۵ نفر از برادران و۲۲ نفر از خواهران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

ایلنا: جانشین پایگاه ۵۷ فجر سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ۶۷ نفر از کارکنان سازمان با خانواده، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به غرب و جنوب کشور جهت زیارت یادمانهای شهدا اعزام می‌شوند تا تجدید پیمان دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فراهم گردد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر راضی، در مراسم بدرقه این کاروان متشکل از ۴۵ نفر از برادران و۲۲ نفر از خواهران، اضافه کرد: حضور در مناطق عملیاتی تاثیر بسزایی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل حاضر داشته کاری فرهنگی و ماندگار است که می‌تواند در روحیه‌بخشی به نسل‌ها در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر و تأثیرگذار باشد.
مسئول این کاروان اعزامی نیز اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس، در راستای حفظ آب و خاک این مملکت از همه آمال و آرزوهای خود گذشتند و امروز این وظیفه ما است که نسل بعد از جنگ را با این ارزش‌ها آشنا و رشادت‌های آن مقطع تاریخی را شناخته و به دیگران معرفی کنیم. امروز انقلاب اسلامی ایران، تجمعی از نسل سومی‌های انقلاب است و میدان درس آموزی عملی از الگوهای راستین انقلاب اسلامی است.
حسین تنظیف وندف افزود: امروز جنگ سخت و گرم نداریم، اما میدان بازسازی شده جنگ، انگیزه‌ها را در صحنه جنگ نرم تقویت وحضور انقلابی در مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی را تشدید می‌کند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: حمایتهای مستقیم رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از این کاروان، نقش غیر قابل انکاری در تحقق برنامه‌های اجرایی داشته و توفیق تحقق کامل آن را امکان پذیر ساخته است و با توجه به این امرکه، هشت سال جنگ تحمیلی، ظرفیت‌های بالایی درخصوص مسایل فرهنگی دارد، با توجه به استعداد و زمینه‌های موجود دراین امر، هر گونه سرمایه گذاری در امور فرهنگی به ویژه در بحثجهاد و شهادت بخصوص در ایامی ویژه ازسال که سیل خروشانی از جوانان و نوجوانان تشنه فرهنگ شهادت و کمال رویکردی خاص به این امردارند، نتیجه بخش خواهد بود.
تنظیف وندف افزود: برگزاری ویژه برنامه تحویل سال نو کاروان‌های راهیان نور، با حال و هوای نوروز در دفاع مقدس در محل استقرار جهادگران در منطقه عملیاتی طلائیه، از دیگر برنامه‌های جهاد کشاورزی استان درمنطق عملیاتی جنوب کشور اسلامی در بزرگداشت یاد و خاطره سنگر سازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز