خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون اسکواش کشور:

طرح الماس در اسکواش در راستای استعدادیابی موفق عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۷۸

سال ۱۳۹۳ یکی از سالهای پرمشغله و ترافیک در برگزاری و میزبانی و اعزام به رقابتهای برون مرزی برای اسکواش کشور است و مهم‌ترین آن میزبانی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در جزیره کیش و حضور تیم بزرگسالان کشورمان در رقابتهای آسیایی هنگ کنگ انتخابی اینچوان کره جنوبی است.

ایلنا: دبیر فدراسیون اسکواش کشور گفت: طرح الماس در اسکواش در راستای استعدادیابی موفق عمل کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا بابک فقیری در مجمع انتخابات هیات اسکواش آذربایجانشرقی افزود: در ۳ سال گذشته با اجرایی کردن طرح الماس و در راستای استعدادیابی و پرورش استعداد‌ها، قهرمانان خوبی در رده‌های پایه برای اسکواش کشور شناسایی شده که این قهرمانان همچون پوریا شفیعی فر قهرمان ۱۱ ساله تبریزی نمونه بارز است.
وی اضافه کرد: سال ۱۳۹۳ یکی از سالهای پرمشغله و ترافیک در برگزاری و میزبانی و اعزام به رقابت‌های برون مرزی برای اسکواش کشور است و مهم‌ترین آن میزبانی رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در جزیره کیش و حضور تیم بزرگسالان کشورمان در رقابتهای آسیایی هنگ کنگ انتخابی اینچوان کره جنوبی است.
فقیر با بیان اینکه در سال ۱۳۹۳ توسعه اسکواش در راستای کمک و حمایت‌های ارگان‌ها مد نظر فدراسیون بوده و با انجام تفاهم نامه‌های متعدد در صدد همگانی کردن این رشته در کشور هستیم گفت: بر اساس بیمه ورزشی ۱۸ هزار ورزشکار سازمان یافته در اسکواش کشور فعالیت می‌کند که این رقم جهشی چند برابره در کشور داشته ولی با استانداردهای فدراسیون برابری نمی‌کند و با همگانی کردن این رشته روزهای خوبی را برای اسکواش کشور پیش بینی می‌کنیم.
وی در خصوص اسکواش در آذربایجانشرقی گفت: هیات اسکواش آذربایجانشرقی یکی از استانهای برنامه محور در ماه‌های اخیر بوده و نقطه عطف اسکواش آذربایجان‌شرقی کسب رتبه چهارمی کشور توسط هیات در سال ۹۲ است که در سطح کشور جهشی خیره کننده داشت.
فقیر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و روساء قبلی هیات اسکواش استان در ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای اسکواش استان و توسعه همگانی و قهرمانی تقدیر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است با برگزاری مجمع انتخابات هیات اسکواش آذربایجان‌شرقی بهمن مددی با کسب ۱۶ رای بمدت ۴ سال ریاست هیات اسکواش استان را عهده دار شد.
مجمع انتخابات به ریاست سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و به نائب رییسی بابک فقیر دبیر فدراسیون اسکواش کشور با حضور ۱۷ نفر از اعضاء مجمع برگزار و بهمن مددی با کسب ۱۶ رای به مدت ۴ سال به سمت ریاست این هیات انتخاب شد.
بهمن مددی پیش از به مدت ۴ ماه سرپرستی هیات را بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز