خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز پس از قهرمانی تیم در لیگ بر‌تر فوتسال:

قهرمانی در لیگ بر‌تر سقف آرزوهای ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۷۰۳

احداثسالن ورزشی جدید در آینده‌ای نزدیک برنامه ماست.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: قهرمانی در لیگ بر‌تر سقف آرزوهای این باشگاه نیست.
به گزارش ایلنا شهرام دبیری پس از قهرمانی تیم دبیری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قهرمانی تیم دبیری در لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور اولین قهرمانی یک ورزش گروهی از استان در سطح لیگ بر‌تر کشور بود و خوشحالیم که فوتبال و فوتسال تبریز در یک سال دو جام کسب کردند.
وی گفت: تیمی که امروز قهرمان لیگ بر‌تر فوتسال کشور شد، از جام رمضان شکل گرفته و حالا پس از ۱۲ سال ثمره آن را می‌بینیم.
دبیری افزود: ما برای موفقیت‌های بعدی تیم فوتسال دبیری برنامه ریزی کرده‌ایم و به قهرمانی در لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور بسنده نمی‌کنیم.
وی ادامه داد: ما برای موفقیت در باشگاه‌های آسیا هم برنامه ریزی کرده‌ایم و با تقویت تیم زیر نظر وحید شمسایی، به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم. قهرمانی در لیگ بر‌تر فوتسال کشور را که حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه، هواداران و رسانه‌ها بود را به همه مردم استان و هشمهریان تبریک می‌گوییم و جام را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.
دبیری اظهار داشت: این قهرمانی، اولین عنوان قهرمانی یک ورزش گروهی از استان در سطح لیگ بر‌تر کشور بود و خوشحالیم که فوتبال و فوتسال تبریز در یک سال دو جام کسب کردند. دبیری تیم منسجم و هماهنگی بود که متکی به یک یا دو بازیکن خاص نبود و تا وقتی که علیه این تیم حاشیه سازی نشده بود، بدون باخت در لیگ پیشتاز بود. در بازی با تاسیسات هم که منجر به قهرمانی تیم شد، بازیکنان کمی استرس داشتند و به همین دلیل بازی مساوی شد.
وی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک یک سالن اختصاصی جدید برای تیم فوتسال دبیری احداثخواهد شد، خاطرنشان کرد: با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان صحبت کرده‌ایم که سالن شش هزار نفری پورشریفی را در اختیار ما بگذارند تا کفپوش آن را عوض کنیم و تمرینات و مسابقات تیم را در آنجا برگزار کنیم. از طرفی به دنبال احداثیک سالن جدید هستیم که بودجه آن در شورای اسلامی شهر تبریز تصویب شده و قرار است این سال دو هزار نفری در مجموعه ورزشی الغدیر تبریز احداثشود.
رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: امروز روز بزرگی برای ورزش استان، چراکه پس از قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی کشور تیم دبیری هم در لیگ بر‌تر فوتسال کشور قهرمان شد. من از همه هواداران و رسانه‌ها می‌خواهم که همچنان به حمایت خود از تیم دبیری ادامه دهند تا این تیمبا هدایت وحید شمسایی در آسیا قهرمان شود و تیم ملی کشورمان هم با سرمربیگری وی قهرمان جهان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز