خبرگزاری کار ایران

از ۲۲ خادم شهدا و ایثارگران آذربایجان شرقی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۴۸۲

بنیاد شهید در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن خدمات ارزشمندی در ساماندهی امورات خانواده شهدا و معالجه و درمان جانبازان ارائه کرده است.

ایلنا: به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و گرامیداشت روز شهدا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و پرسنل شاغل در اداره کل بنیاد شهید استان و شهرستان تبریز از۲۲خادم خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران در محل نماز خانه این بنیاد تجلیل شد.
به گزارش ایلنا مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا از خدمات ارزشمند همکاران تقدیر کرد و گفت: بنیاد شهید در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن خدمات ارزشمندی در ساماندهی امورات خانواده شهدا و معالجه و درمان جانبازان ارائه کرده است.
بهلول نعمتی در تجلیل از شهیدان یاد آور شد: شهیدان جان خود را خالصانه فدای اسلام کردند و در نزد پروردگار خویش ماندگار شدند. و ماندگاری هر فرد و هر عمل در «وجه الهی» شدن و خدائی بودن آن است و ما باید تلاش کنیم ارتباط معنوی خود را با شهیدان قطع نکنیم تا خدمات ما نیز ماندگار شود.
وی افزود: وقتی انسان کار‌ها و خدماتش را بخاطر خدا انجام دهد نیازی به تشکر و پاداش دیگران پیدا نمی‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان، ضمن تشکر از همه همکاران به تعداد ۲۲ نفر از همکاران استان که خدمات برجسته‌ای داشته‌اند لوح تقدیر اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز