خبرگزاری کار ایران

با استقرار غرفه‌های عرضه محصولات مطمئن نورافشانی؛

شهرداری تبریز به استقبال چهارشنبه سوری می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۹۸۷

مراسم چهارشنبه آخر سال واقعیت دیرینه‌ای است که همه ساله شاهد مناظر تلخ و شیرین آن هستیم اما متاسفانه در کنار شادی دیرینیه این آئین، ‌گاه شاهد بروز برخی اتفاقات ناگوار و سلب آسایش عموم شهروندان نیز هستیم.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از استقرار غرفه‌های عرضه و توزیع محصولات مطمئن و مجاز نورافشانی در چهارشنبه پایان سال خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا شمس الله فیروزیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مراسم چهارشنبه آخر سال واقعیت دیرینه‌ای است که همه ساله شاهد مناظر تلخ و شیرین آن هستیم اما متاسفانه در کنار شادی دیرینیه این آئین، ‌گاه شاهد بروز برخی اتفاقات ناگوار و سلب آسایش عموم شهروندان نیز هستیم.
وی افزود: سازمان میادین با توجه به این مهم و برای اینکه در وسع خود، سهمی در کم کردن خطرات و صدمات این روز داشته باشد، با پشتیبانی هیأت محترم مدیره پس از سنجش افکار، اقدام به پیش بینی محلهای مناسب جهت استقرار غرفه‌های عرضه و توزیع محصولات نورافشانی مطمئن و مجاز و به دور از آلودگی‌های صوتی و بصری نموده است.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: این سازمان، به این منظور، هشت محل را با هماهنگی معاونین محترم مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز تخصیص داده است.
فیروزیان ایجاد بستر مناسب برای تفریحات سالم و مطمئن و عاری از خطر برای نوجوانان و شهروندان مشتاق را در این خصوص یکی از وظایف سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری برشمرد.
وی افزود: با هماهنگی مراجع محترم ذیصلاح از بی‌خطر بودن و مطمئن بودن تولیدات و استاندارد بودن محصولات، اطمینان حاصل شده و اجازه عرضه این محصولات سالم در جایگاه‌های تعیین شده، داده شده است.
فیروزیان خاطرنشان کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، در کنار تدارکات مخصوص نوروز اعم از عرضه میوه شب عید و عرضه مایحتاج، سهیم بودن در ایجاد رفاه، آسایش و نشاط شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز همچنین عرضه اقلام سفره هفت سین اعم از سبزه، ماهی‌های تزئینی و گل‌های شب عید را از دیگر برنامه‌های این سازمان در آستانه سال جدید عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز