خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی:

پل ارتباطی بین کانون‌های بازنشسته و بیمه آتیه سازان هم وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۸۳

کانون بازنشستگان پل ارتباطی بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند. / اکثر مراجعات بازنشستگان به ما در مورد مشکلات درمان و پرداخت هزینه ها است.

ایلنا: مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی خواستار ایجاد پل ارتباطی بین کانونهای کارگران بازنشسته و بیمه آتیه سازان هم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نادر فضل زاده که در آیین افتتاح ساختمان بیمه آتیه سازان در آذربایجان شرقی و تبریز سخن می گفتبا اشاره به اینکه کانون های کارگران بازنشسته پل ارتباطی بین سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان هستند گفت: باید این پل ارتباطی بین کانونهای بازنشسته و بیمه آتیه سازان هم وجود داشته باشد تا از این طریق با ما در ارتباط باشند.

وی مشکلات ۴ماهه اخیر بیمه آتیه سازان را طبیعی خواندو گفت: طی این چهار ماهی که بیمه آتیه سازان کار خود را شروع کرده وجود چنین مشکلاتی طبیعی است که امیدواریم این مسایل به زودی رفع شود.

فضل زاده با بیان اینکه تعداد بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان ۹۵ هزار نفر است که با احتساب خانواده هایشان به ۲۲۰ هزار نفر می رسند گفت: از این تعداد حدود ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه مکمل درمان آتیه سازان حافظ قرار دارند.

اکثر مراجعات بازنشستگان به ما در مورد مشکلات درمان و پرداخت هزینه هاست

وی با بیان اینکه مشکلات موجود، مسایل درمان کشوری است و یک روزه به وجود نیامده که یک روزه رفع شوند گفت: اکثر مراجعات بازنشستگان به ما در مورد مشکلات درمان و پرداخت هزینه ها است که باید مسئولین بیمه آتیه سازان حافظ استان این موانع را برطرف کنند که در این راستا سازمان تامین اجتماعی استان نیز آماده همکاری است.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم به روزی برسیم که مشکلات تامین اجتماعی و بیمه و درمان رفع شود گفت: آقای دکتر سید تقی نوربخش از جنس تامین اجتماعی و درمان است و امیدواریم با کارهایی که وی شروع کرده مشکلات موجود در دولت تدبیر و امید رفع شود.

همین گزارش حاکی است در ادامه این مراسم ساختمان دفتر نمایندگی بیمه آتیه سازان حافظ در آذربایجان شرقی در آدرس: تبریز - میدان شهید بهشتی(چهارراه منصور)، به طرف خیابان حافظ، کوی صدر، پلاک ۷ افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز