خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

دولت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۰۶

۱۵ پرونده درخواست تاسیس، تطبیق و ایجاد دفتر نمایندگی سازمان‌های مردم‌نهاد مورد بحثو بررسی اعضای هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد دولت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می کند.

به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده در جلسه هیأت نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان، با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر تسهیل مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، خاطرنشان کرد: تسهیل روند صدور مجوز فعالیت این سازمان‌ها در چارچوب قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مربوط را مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد، تصریح کرد: دستگاه‌های استانی در حوزه فعالیت خود باید از ظرفیت این سازمان‌ها استفاده کنند و دستگاه‌های متولی نیز ملزم به صدور مجوز فعالیت آن‌ها هستند.

جبارزاده همچنین تشکیل منظم جلسات هیأت‌های استانی و شهرستانی نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد را مورد تاکید قرار داد.

اسماعیلی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی هم در این جلسه گزارشی از وضعیت سازمان‌های مردم‌نهاد استان ارایه کرد و سپس ۱۵ پرونده درخواست تاسیس، تطبیق و ایجاد دفتر نمایندگی سازمان‌های مردم‌نهاد مورد بحثو بررسی اعضای هیأت قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز