خبرگزاری کار ایران

شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی رتبه اول کشور در حفظ محیط زیست را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۹۲

احداث۲۰ هکتار فضای سبز و کاشت ۳۰ هزار اصله نهال برای سال ۹۳ در شهرک‌های صنعتی استان در دستور کار است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از کسب رتبه اول این شرکت در حفظ محیط زیست کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدعلی عسگری " در حاشیه مراسم کاشت نهال در شهرک سهند «تبریز ۴» در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت در کنار توسعه واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال پایبند به تمام الزامات زیست محیطی نیز است.
وی گفت: با ایجاد فضای سبز در تمام شهرک‌های صنعتی استان، تصفیه خانه مرکزی و شبکه فاضلاب به منظور کاهش آسیب‌ها به محیط زیست در دستور کار قرار دارد.
عسگری به احداث۲۰ هکتار فضای سبز و کاشت ۳۰ هزار اصله نهال برای سال ۹۳ در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: در مجموع فضای سبز شهرک‌های صنعتی استان به ۲۸۹ هکتار افزایش یافته است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تاکید بر حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی واحدهای تولیدی در شهرک‌ها، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی این شهرک‌ها به لحاظ نزدیکی به مناطق مسکونی فاقد هرگونه آلاینده زیست محیطی بوده و حتی این واحد‌ها می‌توانند در داخل شهر‌ها هم فعالیت کنند.
وی گفت: ما طبق الزامات محیط زیست عمل می‌کنیم و تمام واحدهایی که امکان آلایندگی داشته باشند، به هیچ وجه در این شهرک‌ها مستقر نمی‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز